جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کیانی ، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام کیانی گفت: ازآنجایی‌که ورزش در تقویت و افزایش روحیه نشاط طلاب، بسیار مؤثر است، معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، اجرای برنامه‌های ورزشی را برای طلاب استان و همایش‌های خانوادگی را در دستور کار دارد.

حجت‌الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت ورزش برای جوانان به‌ویژه طلاب، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه، مطرح می‌کنند که «باید طلاب را به ورزش وادار کنید» و این جمله، پیام مهمی را به دنبال دارد و آن اینکه طلبه‌ای که قصد ترویج دین مبین اسلام را دارد، در ابتدا باید از سلامت جسمانی خوب و مطلوبی بهره‌مند باشد.

وی با اشاره به تأثیر ورزش در رشد اخلاقی طلاب، تصریح کرد: ازآنجایی‌که ورزش در تقویت و افزایش روحیه نشاط طلاب، بسیار مؤثر است، معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، تصمیم بر آن گرفت تا برنامه‌های ورزشی را برای طلاب استان برگزار نماید.

حجت‌الاسلام کیانی، با بیان اینکه «شنا» یکی از مهم‌ترین برنامه ورزشی طلاب اهوازی است، گفت: هم‌اکنون تعداد زیادی از طلاب اهوازی به این ورزش که از سفارش‌های پیامبر اعظم(ص) بوده اهتمام ورزیده‌اند و خوشبختانه این مهم سبب شده تا طلاب نسبت به انجام دیگر رشته‌های ورزشی نیز ترغیب و تشویق شوند.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، برنامه کوهنوردی و تپه نوردی را دیگر برنامه طلاب خوزستانی برشمرد و افزود: این معاونت به آن دسته از مدارسی که به صورت مشترک، اقدام به برگزاری برنامه کوه‌نوردی یا تپه نوردی می‌کنند، امتیازات ویژه‌ای را واگذار می‌کند.

وی در پایان از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی طلاب در ماه آینده خبرداد و اظهارداشت: إن شاءالله در دو ماه آینده قرار است ۲ برنامه «پیاده‌روی خانوادگی» برای طلاب و خانواده‌هایشان برگزار کنیم که این برنامه ۱۷دی و همچنین ۱۵بهمن‌ماه سال جاری، همچون سنوات گذشته در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha