شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید علی اکبر موسوی مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان استان فارس

حوزه/ مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان، از برگزاری هم اندیشی و بررسی "جاذبه مومنانه در پرتو شخصیت و افکار شهید مطهری" ویژه ۸۰ نفر از حوزویان این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، در فارس گفت: به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) شهرستان لارستان و در راستای جستجو و تحقیق طلاب این مدرسه در بیانات و شخصیت افکار استاد اخلاق شهید مرتضی مطهری، نشست هم اندیشی "جاذبه مؤمنانه در پرتو شخصیت و افکار شهید مطهری" ویژه 80 نفر از حوزویان شهرستان لارستان برگزار می شود.

وی افزود: این نشست هم اندیشی با حضور متخصصین، اساتید و پژوهشگران حوزه علمیه لارستان و با سخنرانی مدیریت حوزه، شنبه چهارم دی ماه جاری ساعت 9:30 در فضای آموزشی حوزه برگزار می گردد.

استاد حوزه لارستان خاطرنشان کرد: شهید مطهری از معدود روشنفکران و اصلاحگران و استوانه های دینی و انقلابی است که جاذبه و شعاع افکار وجودش در نیم قرن اخیر جامعه ایران و جهان اسلام را روشن ساخته، گفته ها و نوشته ها و خاطراتش مسیر حق را هموار، دشمنان را ناکام و از آموزه های دینی و انقلابی تفسیری نو ارائه کرده اند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: جاذبه کم نظیر افکار، اخلاق و رفتار آن شهید والامقام می باشد که همگان را شیفته خود کرده، تا جایی که گروه ها و جریان های ضد انقلاب وجود خود را در نبود او دیدند و نتوانستند شخصیت او را تحمل کنند.

وی اظهار داشت: جاذبه ی مومنانه که همواره مورد تاکید اهل بیت(ع) بوده است را به بهترین بیان می توان در شخصیت و افکار شهید مطهری جستجو کرد.

مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان گفت: در این نشست هم اندیشی و بررسی، طلاب حاضر با ابعاد و وجود جاذبه در آثار شهید مطهری در 20 مورد از قبل تعیین شده از شخصیت و زندگانی آن استاد اخلاق آشنا می شوند.

انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha