جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امیل لحود رئیس جمهور اسبق لبنان

حوزه/ امیل لحود گفت: تروریسم تکفیری و صهیونیسیت دو روی یک سکه اند و هر دو می خواهند مقاومت را از بین ببرند تا به خیال خود خاورمیانه جدید را رقم بزنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از مجلس اعلای شیعی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید علی مکی با عماد امیل لحود رئیس جمهور اسبق لبنان دیدار کردند.

لحود در این دیدار گفت: مقاومت و جنوب لبنان همچون دو ستاره ملی در آسمان لبنان باقی خواهند ماند و من به شجاعت مردم جنوب و مجاهدان مقاومت در رویارویی با اشغالگران صهیونیست افتخار می کنم.

وی افزود: اگر مقاومت و خون شهدا و جانفشانی های ارتش نبود، لبنان همچنان در اشغال صهیونیست ها بود و سربازان اسرائیلی اکنون در خاک کشور ما جولان می دادند و از این رو کاری که امروز مقاومت انجام می دهد و در برابر تروریست های تکفیری در سوریه می ایستد، اهمیت آن کمتر از مبارزه با صهیونیست ها نیست، زیرا تروریسم تکفیری و صهیونیسیت دو روی یک سکه اند و هر دو می خواهند مقاومت را از بین ببرند تا به خیال خود خاورمیانه جدید را رقم بزنند.

رئیس جمهور اسبق لبنان خاطرنشان کرد: مقاومت با پیروزی خود در حلب و سوریه، لبنان را از خطر تروریسم حفظ کرد و همان طور که سید حسن نصرالله دبیرکل مقاومت گفت: زمان شکست ما سپری شده و زمان پیروزی فرا رسیده و سوریه با تکیه بر مسئولان حکیم و نظام و ارتش و ملت خود به زودی در برابر تروریست ها پیروز می شود همان گونه که لبنان نیز پیروز شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha