جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ایجاد سالن نمازخانه برای مسلمانان دانشگاهی در آمریکا

حوزه/ ایجاد نمازخانه در هر یک از ساختمان‌های اصلی دانشگاه مریلند، یکی از ۶۴ درخواست انجمن‌های دانشجویی برای بهبود روابط میان دانشگاهیان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از dailycaller دانشجویان مسلمان در دانشگاه مریلند واقع در کالج پارک در ایالت مریلند آمریکا، خواستار ایجاد سالن نمازخانه در هر یک از ساختمان‌های اصلی این دانشگاه شدند.

به گفته اصلاحات پردیس این دانشگاه، 25 سازمان دانشجویی در این دانشگاه، 64 درخواست مختلف از جمله ایجاد نمازخانه برای مسلمانان را به مدیریت دانشگاه ارائه دادند و هدف آنان ایجاد روابط دوستانه در رابطه با جمعیت‌های دانشجویی به حاشیه رانده شده در دانشگاه و بهبود روابط میان دانشگاهیان بود.

خالد نوریه، یکی از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان گفت: درخواست‌های ارائه شده به مدیریت به شکل بسیار راحتی قابل اجرا هستند.

مسلمانان همچنین خواستار گذاشته شدن سرویس رفت و آمد به مسجد محلی شدند تا بتوانند به مکان عبادت دسترسی داشته باشند. از دیگر درخواست‌های دانشجویان دانشگاه مریلند، استخدام اساتید رنگین پوست بیشتر بود. آن‌ها همچنین روز جشن کریستف کلمپ را یک لکه استعماری دانسته و خواستار تغییر نام این روز به روز بومیان شدند.

درخواست مبارزه با نفوذ صهیونیست‌ها نیز یکی از خواسته‌های اصلی دانشجویان بود که با مخالفت عده‌ای از مسئولان طرفدار اسرائیل در مریلند مواجه شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha