شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به حماسه نهم دی، گفت: روز نهم دی تبلور عشق و ارادت مردم ایران به ولی فقیه زمان بوده است که باید به نحوی شایسته گرامی داشته شود.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به در پیش بودن حماسه نهم دی گفت: روز نهم دی تبلور عشق و ارادت مردم ایران به ولی فقیه زمان بوده است که باید به نحوی شایسته گرامی داشته شود.

وی با اشاره به این که مردم ما این حماسه را در ایامی خلق کردند که دشمنان در خیال خام خود تصور کردند مردم از ولایت فاصله گرفتند، بیان داشت: مردم با حضوری حماسی نشان دادند که تصورات دشمنان جز خیال خام چیز دیگری نبوده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که حماسه نهم دی برگرفته از ایمان راسخ و بصیرت ملت ایران بود، گفت: این حماسه آفرینی ها به سبب آن بوده است که اهل بیت(ع) و ولایت در وجود ما جای گرفتند.

حجت الاسلام صادقی ا بیان این که مردم ما با بصیرت وصف ناپذیر خود حماسه نهم دی را خلق کردند، افزود: این حضور حماسی تجدید بیعت و میثاق با امام و رهبری و مشت محکمی بر منافقان داخلی و ایادی استکبار جهانی بوده است.

وی با بیان این که حضور با بصیرت مردم در سایه ولایت و رهبری‌ بساط فتنه را در جای خود خاموش کرد، افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری برخی افراد که با حمایت قدرت‌های شیطانی و استکباری جایگاه انقلاب اسلامی و رهبری را نشانه گرفتند با این حرکت مردمی خنثی شده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که حماسه نهم دی آتش فتنه‌ای بزرگ که ریشه بسیار طولانی در کشور داشت را خنثی کرد، بیان داشت: در  حماسه نهم دی همه امید استکبار برای به چالش کشیدن استکبار قطع شد و استکبار خیال می‌کرد که با فتنه نه دی می‌تواند بر سرزمین ایران اسلامی غلبه کند.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان در داخل و حمایت‌های خارجی گفت: دشمن سعی کرد از هر ترفندی فتنه 88 را مدیریت کند تا به اهداف خود برسد، اما مردم در نهم دی همه اهداف دشمن را خنثی کرد.

معون تبلیغ حوزه علمیه مازندران ادامه داد: حماسه نهم دی به معنای دفاع مسؤولانه و با بصیرت مردم از انقلاب اسلامی٬ مقام معظم رهبری و ولایت بود که همه دنیا را به تحیر وا داشت.

وی، این حماسه را نمایش بصیرت و ولایت مداری ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: این ملت همیشه در صحنه با حضور حماسه ای خود در نهم دی همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام صادقی، با اشاره به این که فتنه‌گران برای رسیدن به منافع خود اعتقادات دینی ملت ایران را هدف گرفتند، خاطرنشان کرد:  ملت ایران با حضور حماسی خود پاسخ کوبنده و دندان شکنی به قتنه گران دادند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور حماسی ملت ایران در نهم دی آتش فتنه را خاموش کرد، ادامه داد: پس از آن حماسه عظیم ملت ایران فتنه گران جرأت هیچ تحرکی نداشتند.

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره گوش به فرمان مقتدای خود هستند، خاطرنشان کرد: این ملت هیچ گاه اجازه هیچ تعرضی را به اعتقادات دینی و مذهبی خود را نخواهند و با توهین کنندگان به مقدسات دینی خود به شدت برخورد خواهند کرد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که ملت ایران بصیرت و هوشیاری خود را به همه دنیا نشان دادند، افزود: حماسه نهم دی سال 88 جلوه ای از بصیرت و هوشیاری این ملت همیشه در صحنه بود.

معاون حوزه علمیه مازندران، حماسه نهم دی را آیینه تمام‌نمای حضور یکپارچه ملت ولایت مدار ایران اسلامی در دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با هجمه سنگین توطئه‌های دشمنان نظام دینی دانست و خاطرنشان کرد: این ملت همیشه در صحنه با خلق آن حماسه ماندگار بر اصول و آرمان‌های انقلاب تاکید و همانند عرصه‌های گذشته حرکتی آرمانی براساس ارزش‌های دینی و با تکیه بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری خلق کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha