پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حسن بابایی - تبلیغات اصفهان

حوزه/ مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری همایش بصیریتی با حضور یک هزار نفر از ائمه جمعه و جماعات و روحانیون استان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی، نماینده مقام معظم رهبری در سازمان اوقاف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حسن بابایی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد برگزاری هفتمین سالگرد حماسه 9 دی با اصحاب رسانه، اظهار کرد: رهبری بالغ بر 73 بار در فرمایشات خود به حماسه 9 دی اشاره کردند و به تبیین ابعاد مختلف آن پرداختند.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای برنامه ریزی ها خود پس از فتنه 88 به راه اندازی پایگاه هایی در جهت تقویت جایگاه ولایت فقیه و تبیین توطئه فتنه و فتنه گران پرداخت.

حجت الاسلام بابایی افزود: تشویق و ترغیب  روحانیون و مبلغین برای حضور گسترده در ویژه برنامه حماسه 9 دی در اصفهان و برگزاری همایش بصیریتی با حضور یک هزار نفر از ائمه جمعه و جماعات و روحانیون استان در ناحیه امام صادق(ع) با محوریت قرارگاه جهاد کبیر و سخنرانی حجت الاسلام  و المسلمین محمدی، نماینده مقام معظم رهبری در اوقاف کشور از جمله برنامه ها است.

وی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه «پیچک انحراف » که به تبیین و معرفی علف های هرز از ابتدای انقلاب اسلامی تا فتنه 88 در کنار درخت تنومند  انقلاب روییده اند، برای نسل جوان می پردازد، فراخوان جشنواره حبیب بن مظاهری که آثار هنری هنرمندان در رابطه با حریم و حرم  در این ایام برگزار می شود.

۳۱۳/۳۸

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha