جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مشاوره حقوقی

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان تهران از ارائه خدمات مشاوره حقوقی و قضایی به طلاب و اساتید خبر داد.

حجت‌الاسلام نقی مهدوی‌خواه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در تهران، با اعلام این خبر گفت: مدیریت حوزه علمیه تهران در راستای تکریم حوزویان، مشاوره های حقوقی و قضایی را به اساتید و طلاب ارائه می کند.
وی افزود: پیرو مذاکرات و رایزنی‌ها با تعدادی از وکلای دادگستری و قضات، قرار بر این است تا بصورت تبرعی در زمینه‌های حقوقی و قضائی، راهنمایی‌ها و کمک‌هایی را به طلاب عزیز استان ارائه بدهند. 
معاون امور طلاب حوزه علمیه تهران با بیان اینکه اصل ارائه این خدمات از دی‌ماه سال گذشته آغاز شد، عنوان داشت: از اردیبهشت ماه امسال مجددا ارائه این خدمات را از سر گرفتیم. و آن دسته از طلاب و روحانیونی که نیاز به مشاوره در این امر دارند، و به عبارتی با مراحل دادرسی در محاکم قضایی آشنا نیستند، می‌توانند بعد از ثبت نام، و با وقت قبلی، در محل دفتر مشاوره حقوقی و قضایی وابسته به مدیریت حوزه علمیه تهران واقع در مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حضور یافته و با بهرمندی از مشورت‌های وکلا و قضات، پیگیر حل مشکلات خود باشند. 
وی افزود: طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه می‌توانند برای ثبت نام و تعیین وقت دریافت خدمات حقوقی و قضایی با شماره ۷۷۴۸۸۹۰۰ داخلی ۴۰۷ تماس بگیرند، تا هماهنگی‌های لازم انجام شود.
حجت‌الاسلام مهدوی‌خواه در پایان گفت: طبق نظر سنجی که از مراجعه کنندگان، اکثر افراد از روند ارائه مشاوره‌ها بسیار راضی بوده و مشورت‌های ارائه شده را در حل و فصل مشکلات حقوقی بسیار مفید و اثرگذار می‌دانند.

۴۲/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha