پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ اساتید، روحانیون و طلاب حوزه علمیه استان اصفهان در مساجد، منابر به روشنگری و آگاه سازی مردم در زمینه تبیین ابعاد فتنه و فتنه گران بپردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان،  مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در بیانیه ای به مناسبت حماسه نهم دی، آورده است: اعتراضات، بیانیه، اعلامیه ها و راهپیمائی ها توسط سران فتنه بعد از خرداد 88 در ظاهر به عنوان اعتراض به نتیجه انتخابات شروع شد و در ادامه  ماهیت حقیقی خود را که براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود نشان داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: عده ای از مردم با روشن شدن ابعاد مسئله به سرعت خودشان را ازاین صف خارج کردند ولکن تعداد محدودی از انقلابیون دیروزکه امروز راه عوض کرده بودند کوتاه نیامدند و شش ماه التهاب وآشوب را  درکشور ادامه دادند و طعم حضور گسترده مردم درانتخابات 88 را به کام ملت تلخ کرددند و سبب خوشحالی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

حوزه علمیه اصفهان در این بیانیه تاکیدکرده است: دراین مدت بارها مقام معظم رهبری با تذکرات و راهنمائی های پدرانه و دلسوزانه خواستند سران فتنه را ازخواب و انحرافشان بیدارکنند، ولی گوش شنوائی نبود.

در ادامه بیانیه آمده است: باید توجه داشت که فتنه 88 یک جبهه داخلی داشت از خواص بی بصیرت و یک جبهه خارجی که توسط استکبارجهانی یعنی آمریکا، انگلیس واسرائیل مدیریت شد .

حوزه علمیه اصفهان در این بیانیه خاطرنشان کرد:  بر اساس بررسی‌های انجام شده حداقل 8 «دفتر ویژه» در دبی ، بگرام ، بیشکک، باکو، سلیمانیه، آمستردام، لندن و واشنگتن به منظور ارتباط‌ گیری، هماهنگ‌سازی، آموزش و تجهیز به مرور و در فاصله سال‌های 1371 تا 1388 راه افتادند این دفاتر بعضاً زیر نظرسازمان سیا و بعضاً زیر نظر پنتاگون -وزارت دفاع- فعالیت می‌کردند، علاوه بر این دفاتر ویژه، دست کم 17 سفارتخانه غربی شامل سفارتخانه‌های انگلیس، کانادا، استرالیا، فرانسه، آلمان، هلند، بلژیک، سوئیس، دانمارک، فنلاند، کره جنوبی، ژاپن و ... به جمع‌آوری اطلاعات حساس، ارتباط هدفمند با برخی از مراکز نظام، برگزاری جلسات با بعضی از نخبگان سیاسی مخالف نظام دینی، تهیه و تجزیه و تحلیل‌های دوره‌ای و سنجش درجه و ماهیت تغییرات در جامعه ایران مشغول بودند، مقام معظم رهبری در همین رابطه فرمودنند درآینده ابعاد این فتنه بیشترروشن می گردد.

در بخشی دیگری از این بیانیه آمده شده است: آری فتنه 88 یک اختلاف داخلی وحزبی وسیاسی نبود، بلکه یک کودتای براندازی صددرصد برنامه ریزی شده بود که با امدادهای الهی و حضورمیلونی مردم درنهم دی سال 88  و بیعت مجدد با آرمانهای امام راحل قدس سره و مقام عظمای ولایت خنثی شد و یکبار دیگر قدرت نظام اسلامی و مردمی جمهوری اسلامی به دنیا نشان داده شد.

حوزه اصفهان در ادامه این بیانیه آورده است:  امسال نیز اساتید و روحانیت و طلاب حوزه علمیه استان اصفهان در مساجد، منابر و مراکز فرهنگی به روشنگری و آگاه سازی مردم در این زمینه می پردازند و بار دیگر بیعت خودشان را با امام راحل، خون شهدا و مقام معظم رهبری اعلام می نمایند و برائت خود را از دشمنان داخلی و خارجی اعلام می کنند ودرتجمع  امت حزب الله  به مناسبت 9 دی حضورپیدا  خواهند کرد .

 امیدواریم روز به روز بر شکوه و عظمت این نظام و مردم افزوده شود و خداوند سایه پرلطف مقام معظم رهبری را تا ظهور مقدس امام زمان(عج) بر این نظام پاینده بدارد.

۳۱۳/۳۸

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha