پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله طبرسی- امام جمعه ساری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که شهداي مدافع حرم براي احيا و پايداري دين مبين اسلام و پاسداري از حريم آل الله جانشان را فدا كردند، تصریح کرد: رزمندگان برومند مدافع حرم از همه ماديات و تعلقات دنيوي دست كشيدند و به سوي معبود خويش شتافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز با خانواده شهید طلبه مدافع حرم، حجت الاسلام محمد امین کریمیان دیدار کرد.

وی در این دیدار به مظلومیت شهدای مدافع حرم در کشورمان اشاره کرد و با بیان این که این شهدای عزیز در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند، افزود: این شهدا در پاسداری و حفاظت از حرم اهل بیت(ع) جان شیرین خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

آیت الله طبرسی با بیان این که شهدا جان خود را برای پیروزی اسلام و قرآن دادند، خاطرنشان کرد: اگر از خودگذشتگی و ایثار این فرزندان عزیز نبود امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی عزت و افتخاری نداشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران به نقش روحانیت در عرصه های مختلف انقلاب اشاره کرد و افزود: هشت سال دفاع مقدس جلوه ای از حضور روحانیت در حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی بود و امروز نیز شاهد حضور طلاب و روحانیان در جبهه مقاومت برای جنگ با تکفیری ها  و دشمنان اسلام هستیم.

امام جمعه ساری با بیان این که بی شک نقش روحانیت در هشت سال دفاع بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: گواه این مدعا خیل شهدای آنان است که در مقایسه با دیگر اقشار از بیشترین تعداد برخوردار است.

وی با بیان این که هشت سال دفاع مقدس همراهی روحانیت و ملت را در لحظات سخت و دفاع از تمامیت و استقلال کشور را به نمایش گذاشت، گفت: علما و روحانیت در تاریخ پر فراز و نشیب گذشته همواره مدافع حقیقی اسلام ناب و انقلاب بوده و هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، اخلاص، ایثار، شجاعت و ولایت مداری را از جمله ویژگی های مهم شهدای مدافع حرم برشمرد و گفت: شهدای مدافع حرم بدون هیچ چشم داشتی به دفاع از حریم اهل بیت(ع) شتافتند.

آیت الله طبرسی دفاع از حقیقت اهل‌بیت(ع) را نشانه افتخار عنوان کرد و گفت: خون شهدا شجره طیبه اسلام را آبیاری و این اندیشه را به درخت تناوری در مقابل دشمنان در آورده است.

وی با اشاره به این که شهدای گرانقدر با تأسی از سیره و منش اهل بیت(ع) راه جهاد و شهادت را برگزیدند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با خلوص نیت و در راه رضای پروردگار با صلابت در دفاع از اسلام ناب و حرم اهل بیت(ع) به میدان آمدند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شهداي مدافع حرم براي احيا و پايداري دين مبين اسلام و پاسداري از حريم آل الله جانشان را فدا كردند، تصریح کرد: رزمندگان برومند مدافع حرم از همه ماديات و تعلقات دنيوي دست كشيدند و به سوي معبود خويش شتافتند.

وی با بیان این که جانفشانی‌ و ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم زمینه‌ساز ایجاد امنیت و آرامش هر چه بیشتر در جامعه شده و ما باید قدردان این اقتدار و آرامش کشور باشیم، تصریح کرد: اگر خون های پاک این شهدا نبود امروز در مرز های داخلی باید با تروریست ها مقابله می کردیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مدافعان حرم برای دفاع از اسلام ناب به سرزمین دیگری عزیمت کردند و در گمنامی و غربت به شهادت رسیدند، تصریح کرد: امنیت، عزت و اقتدار امروز کشورمان مرهون شهدای مدافع حرم است که باید قدر دانسته شود.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز باید با تکفیری ها در مرزهای کشورمان مبارزه می کردیم، خاطرنشان کرد: حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق موجب شد آتش فتنه ای که دشمنان اسلام و انقلاب روشن کردند، امروز خاموش شود.

امام جمعه ساری با بیان این که پیام شهیدان مدافع حرم به مردم و مسؤولان پیام حریت، آزادگی، دفاع از اسلام و قرآن و حرم اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: امروز باید با ادامه راه شهدا مدافع حرم هیچ گاه از ارزش‌های اسلام و انقلاب نکشیم.

وی با بیان این که در دین ما شهادت در راه خدا از جایگاه رفیعی برخوردار است، گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «شهدا زنده‌اند و نزد خدای متعال خود روزی می خورد» و شهدای ما در ادامه راه شهدای کربلا به شهادت می‌رسند و اهداف آنان همان اهداف امام حسین(ع) است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha