سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیین تقدیر از پیشکسوتان عرصه تحقیق و پژوهش در حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ آیین تقدیر از پژوهشگران، در راستای تجلیل از اساتید و فضلای برتر حوزه علمیه خوزستان در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آیین تقدیر از پژوهشگران عرصه تحقیق و پژوهش، با حضور آیت‌الله موسوی جزایری و فضلای حوزه علمیه اهواز، در راستای «تجلیل از اساتید حوزه علمیه خوزستان» در مسجد اعظم این کلان‌شهر برگزار شد.

در این آیین که با رونمایی از کتب تألیفی اساتید حوزه علمیه خوزستان همراه بود، حجت‌الاسلام افضلی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، به بیان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این معاونت پرداخت و اظهار داشت: امروز جایگاه پژوهشی حوزه علمیه خوزستان در سطح مطلوبی بوده و خوشبختانه این جایگاه سال‌ به‌ سال در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه رتبه استان خوزستان در جشنواره علامه حلی ۱۹ رتبه افزایش یافته است، گفت: در سال گذشته رتبه کلی استان خوزستان ۲۸ بود؛ اما امسال به رتبه نهم رسید و امید است در سال آینده، جزء استان‌های برتر باشیم.

 یکی دیگر از بخش‌های این مراسم، اختصاص داشت به رونمایی از کتب تألیفی اساتید حوزه علمیه خوزستان که در این آیین، از ۱۵ کتاب تازه تألیف نویسندگان حوزوی استان، رونمایی شد.

لازم به ذکر است در پایان این آیین، از حجج‌اسلام «ناصر نیل ساز»، «اصغر خلیلی»، «سید محمد مهدوی»، «اکبر شریفی»، «محمدرضا توانا نیا»، «مجید داوودی» و «امین جامعی» به‌عنوان پیشکسوتان و همچنین از آقای محسن صبوری نژاد، جوان‌ترین پژوهشگر حوزه علمیه استان خوزستان، تقدیر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha