پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر

حوزه/ حجت‌الاسلام سپهر با تاکید بر ضرورت تبیین ابعاد پیدا و پنهان فتنه ۸۸ از سوی طلاب و روحانیون، از اجرای ویژه برنامه‌های ۹ دی در بیش از ۶۰ نقطه استان خوزستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله ۹ دی، اظهارداشت: ۹ دی یوم‌اللهی بزرگ در تقویم جمهوری اسلامی ایران است که گرامیداشت آن بر همه آن‌هایی که به اندیشه امام و شهدا پایبند هستند، واجب و فریضه است.

وی، برگزاری با شکوه یوم‌ الله ۹ دی را یک تکلیف برشمرد و تصریح کرد: پیروان مکتب پیامبر اسلام(ص) که حرف و فتوایشان از مرجعیت دینی می‌گیرند، باید سالروز ۹ دی را با اهتمام و شیوه خاصی برگزار کنند؛ چراکه مرجعت دینی و رهبر انقلاب اسلامی این روز را یوم‌الله عنوان کرده و به همین دلیل بر همگان لازم است تا این روز را پاس داشته و آن را گرامی دارند.

حجت‌الاسلام سپهر، با اشاره به‌ ویژه برنامه‌های یوم‌ الله ۹ دی در سطح استان خوزستان، اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مقرر شد که ویژه برنامه‌های یوم‌الله ۹ دی، در بیش از ۶۰ نقطه استان خوزستان شامل «مرکز استان»، «شهرستان‌ها» و «بخش‌ها» برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، تصریح کرد: همه نهادهای انقلابی، مساجد، حسینیه‌ها، هیئات مذهبی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، تشکل‌های دینی، نشریات انقلابی، علما و روحانیون حوزه‌های علمیه در برگزاری ویژه برنامه‌های ۹ دی سهیم بوده و إن شاءالله به‌صورت باشکوهی آن را برگزار می‌کنند.

این مسئول فرهنگی، از اجرای چند برنامه ویژه در مرکز استان خبرداد و افزود: نخستین برنامه ۸ دی ماه، در مسجد امام حسن عسکری(ع) با حضور علما و روحانیون حوزه‌های علمیه و دومین برنامه صبح روز ۹ دی، در حسینیه ثارالله کلان‌شهر با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصلحی، برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سپهر، با اشاره به نقش مبلغان حوزه‌های علمیه در تبیین ابعاد و زوایای حماسه ۹ دی، بیان داشت: یکی از برنامه‌هایی که به این مناسبت، در نظر گرفته شده و اجرای آن بر عهده سازمان تبلیغات و مدیریت حوزه علمیه خوزستان است، تبلیغ طلاب و مبلغان در کلیه مدارس تحصیلی با هدف تبیین ابعاد و زوایای حماسه ۹ دی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در پایان با اشاره به نقش ائمه جماعات مساجد در دعوت مردم برای حضور گسترده در ویژه برنامه‌های ۹ دی، اظهارداشت: از آنجایی که مقام معظم رهبری، این روز را یوم‌الله نامیده و بر همه علما و روحانیون و آن‌هایی که از زوایای پنهان جریان فتنه ۸۸ مطلع بودند، تأکید به «بیان و تبیین ابعاد و زوایای مغفول مانده فتنه در جامعه» داشتند، لازم است که ائمه جماعات مساجد، ضمن اجابت این فرمان ولایت، مردم را به حضور در ویژه برنامه‌های یوم‌الله ۹ دی، دعوت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha