جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دانشگاه قرآن و حدیث

حوزه / مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث، دانش پژوه در مقطع کارشناسی ارشد دانشجومی پذیرد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»از تهران؛ مسلم خرمشاد، مدیر روابط عمومی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث از جذب دانش پژوه در مقطع کارشناسی ارشد در سال تحصیلی 97-96 به شیوه آموزش مجازی خبر داد.

وی اظهار داشت:  این مرکز در چهار رشته گرایشِ علوم حدیث در گرایش‌های نهج البلاغه؛ تفسیر اثری؛ کلام و عقاید اسلامی و علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو جذب می‌کند.

وی افزود: ثبت نام در این مرکز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  www.sanjesh.org خواهد بود؛ دانشجویان بعد از ثبت نام و انتخاب کد 1111 تحت عنوان مجموعه الهیات معارف اسلامی ـ علوم قرآنی1 می‌توانند شیوه مجازی را انتخاب کنند.

مدیر روابط عمومی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به ویژگی‌های آموزش الکترونیکی و مجازی این دانشگاه خاطر نشان ساخت: اعطای مدرک به فارغ التحصیلان دانشگاه مجازی قرآن و حدیث کاملا معتبر و مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری می‌باشد. آموزش‌ها به صورت کاملا غیرحضوری و به صورت الکترونیکی است.

وی افزود: آزمون‌های پایان ترم تحصیلی در بیش از 30 حوزه داخل و خارج از کشور برگزار می‌گردد. از مهمترین شاخصه‌های این شیوه آموزش صرفه جویی در صرف هزینه و زمان است. همچنین دانشجویان مجازی از امتیازات تحصیل همزمان، معافیت تحصیلی نیز برخوردار خواهند شد.

خرمشاد ادامه داد: دانشجویان علاقه‌مند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه الکترونیکی  مرکز به آدرس vu.qhu.ac.ir مراجعه و یا با شماره 51290-021 تماس حاصل فرمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha