جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حماسه ۹ دی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) ملایر گفت: حمایت و تعهد مردم نسبت به کشور، رهبر، هویت و ارزش ها انقلاب با ارزش ترین سرمایه نظام است و دشمن از آن هراس دارد و خود را در مقابل آن ضعیف می بیند.

حجت الاسلام مجتبی نجفی، مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) ملایر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، درباره پیام های حماسه9 دی گفت: این حماسه نمایشی از ایستادگی ملت ایران پای آرمان های انقلاب، ولایت فقیه، ارزش های دینی، هویت و استقلال کشور در مقابل چشم دشمنان بود.

وی ادامه داد:  فرمایشات مقام معظم رهبری و جوشش آموزه های دینی در دل مردم باعث شد که مردم در برابر هجمه آشوب گران نسبت به امنیت اجتماعی و سیاسی بایستند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) ملایرافزود: حضور مردم در حماسه9 دی، اتمام حجت و فصل الخطابی برای دشمنان بود که هر کس بخواهد نسبت از آرمان های انقلاب و ارزش های دینی و معنوی و ولایت فقیه عبورکند، ملت ما در مقابل آن ها خواهد ایستاد.

وی ابراز داشت: حمایت و تعهد مردم نسبت به کشور، رهبر، هویت و ارزش ها انقلاب با ارزش ترین سرمایه نظام است و دشمن از آن هراس دارد و خود را در مقابل آن ضعیف می بیند.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به نقش بیگانگان در فتنه88 گفت: فتنه88 یک سناریو بود که بیگانگان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی نوشته بودند و آن را به مرحله اجرا درآوردند و با تمام توانایی خود به میدان آمده بودند، اما نا کام ماندند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) ملایر با اشاره به نقش فتنه88 در تشدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی، ابراز داشت: تحریم ها یکی از حربه های دشمن علیه ملت ایران است که بعد از فتنه تشدید شد و می خواستند تحت تاثیر فشارهای اقتصادی، سیاسی و معیشتی به نوعی ناکارآمدی نظام را اثبات کنند.

وی تصریحکرد: در حماسه9 دی پایبندی اقشار و لایه های مختلف مردم  نسبت به وطن و امنیت آن به نمایش گذاشته شد و حتی افرادی که شاید به ولایت اعتقادی نداشتند، به صحنه آمدند و از جمهوریت و هویت ایران دفاع کردند که خود این موضوع دستاورد بزرگی برای کشور و نظام بود.

حجت الاسلام نجفی در پایان گفت: دستاورد و نتیجه مهم دیگری که حماسه9 دی به همراه داشت، بحث وحدت بود که همه جریانهای سیاسی در صحنه حاضر شدند و این حماسه اقتدار ملت ایران و ولایت فقیه را بار دیگر به استکبار ثابت کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha