پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام  داوود زارع- مدیر حوزه خواهران کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: هدف فتنه گران تنها به هم ریختن جو انتخابات نبود و اینها با اصل و ریشه نظام مخالفت داشتند و برای حذف ولایت با برنامه به میدان آمده بودند.

حجت الاسلام و المسلمین داوود زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به یوم الله 9 دی ملت انقلابی ایران، گفت: حماسه ملی 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی یک حماسه ماندگار است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه  ادامه داد: فتنه گران بدانند که مردم ایران مردمی عاشورایی و پیرو اباعبدالله حسین (ع) هستند و با این بصیرت و آگاهی شان هرگز اجازه نخواهند داد که عاشورایی دیگر تکرار شود و علی تنها بماند.

وی افزود: فتنه 88 بحث کوچکی نیست، هدف فتنه گران تنها به هم ریختن جو انتخابات نبود و آنه با اصل و ریشه نظام مخالفت داشتند و برای حذف ولایت با برنامه به میدان آمده بودند.

حجت الاسلام والسملمین زارع با تاکید بر اینکه مردم در نهم دی 88 انقلاب دیگری آفریدند، عنوان کرد: ملت ایران باید همیشه هوشیاری خود را در برابر فتنه های دشمنان حفظ کنند و حماسه 9 دی دلیلی برای بصیرت افزایی ما باشد، زیرا دشمن در هر زمان و مکانی به دنبال شبهه افکنی است تا ورود پیدا کند و نظام را متزلزل نماید.

این استاد حوزه در ادامه با اشاره به دشمن شناسی و بصیرت سیاسی امام راحل و مقام معظم رهبری، ادامه داد: امام راحل فرمودند "نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد"، "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیب به این مملکت نرسد".

وی در ادامه افزود: در این مقطع از زمان که مدیریت دین به دست ما افتاده باید آن را صحیح و سالم به نسل های آینده برسانیم تا پرچم به دست صاحب اصلی آن برسد.

وی به نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی کشورهای مسلمان و منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: انقلاب اسلامی مورد توجه همه دنیا قرار گرفته است، به طوری که با نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا، تحول گسترده ای ایجاد شد.

حجت الاسلام زارع در پایان به جنایات گروه های تکفیری و تروریستی در منطقه اشاره کرد و گفت: بر هم زدن امنیت ایران هدف اصلی داعش و دیگر گروه های تکفیری ـ صهیونیستی، بود، اما وحدت، بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران آنها را عقب نشانده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha