پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید محمود نبویان  در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی و در جمع طلاب و فضلای مدرسه علمیه امام باقر(ع)

یک نماینده سابق مجلس و تحلیلگر مسایل سیاسی تصریح کرد: بدبینی مقام معظم رهبری به آمریکا و غرب، ریشه دینی و قرآنی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود نبویان سه شنبه شب طی سخنانی در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی و در جمع طلاب و فضلای مدرسه علمیه امام باقر(ع) قم ضمن گرامیداشت سالگرد حماسه تاریخ ساز نهم دی ماه اظهار داشت: جریان فتنه در سال 88 به دنبال براندازی نظام بود و حتی عده ای قانون اساسی جدیدی را تدوین کردند که اصل انقلاب و اسلام و ولایت فقیه در آن حذف شده بود و حتی در نظر داشتند که پرچم کشور نیز تغییر کند.

وی افزود: فتنه گران حتی نوع حکومت را جمهوری بدون اسلام می خواستند، کما این که در شعارهایشان نیز به دنبال جمهوری ایرانی بودند که در آن اسمی و رسمی از اسلام نباشد.

این استاد دانشگاه با تاکید بر این که فتنه گران در سال 88 به آرمان های امام و شهدا خیانت کردند، گفت: تمام فتنه های اصلی در کشور به خاطر این شکل گرفته که دشمن می خواهد اساساً اسلام در این کشور وجود نداشته باشد ، البته آمریکا و غرب و صهیونیست ها با اسلام آمریکایی که امروز در عربستان وجود دارد و از دل آن حتی داعش به وجود می آید، هیچ مشکلی ندارند اما با اسلام ناب محمدی به شدت مشکل دارند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین ویژگی و شاخصه اسلام ناب و انقلابی این است که هدایتگر آن ولی فقیه است و لذا در فتنه ها دشمنان و مزدوران داخلی آن ها بعد از اسلام به دنبال خدشه وار کردن بر ولایت فقیه هستند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیار والای ولی فقیه در کشور گفت: به لطف الهی در طول حدود چهار دهه ، امام و مقام معظم رهبری از همه گردنه های سخت و پیچیده و فتنه ها کشتی انقلاب را به سلامت عبور دادند و امروز هم برای در امان ماندن از فتنه های پیچیده دیگر باید تبعیت از ولی فقیه داشت.

حجت الاسلام و المسلمین نبویان بیان داشت: یکی از شاخصه های مهم جریان فتنه مبارزه با ارزش های اسلامی و مقابله با ولایت فقیه است که اگر این دو نباشد نتیجه اش اسلام عربستانی و وهابی است که اساساً هیچ مشکل و زحمتی برای نظام سلطه و مستکبران عالم ندارد.

وی همچنین با اشاره به برخی آیات قرآن کریم گفت: یک مسلمان واقعی و انقلابی به هیچ وجه بر اساس فرمایش قرآن حق ندارد که ولایت کفار و منافقین را بپذیرد و از این منظر دوستی و همکاری با آمریکا ممنوع است و به راستی مگر انبیا آمده اند که با کدخداهای جهان کنار بیایند؟!

وی با بیان این که عزت کشور در سایه مذاکره و رابطه با دشمن محقق نمی شود، افزود:دیپلماسی قرآنی و دینی به ما اجازه نمی دهد که با کفار ارتباط برقرار کرده و به دنبال مذاکره باشیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha