جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار هیئت نمایندگی آیت الله مکارم شیرازی با آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: با توجه به اینکه روز به روز تهاجم دشمن علیه آرمان‌های اصیل انقلاب، بیشتر و بیشتر می‌شود، لازم است حوزه های علمیه نیز بیش از گذشته تقویت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، هیئت نمایندگی حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی، در جریان سفر به خوزستان، با آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار صمیمانه که با هدف ابلاغ سلام ویژه حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی به آیت‌الله موسوی جزایری صورت گرفت، مسائلی پیرامون وضعیت کنونی مدارس علمیه خوزستان نیز مطرح شد.

 آیت‌الله موسوی جزایری، در این دیدار، ضمن تشکر از حضور این هیئت در اهواز، با بیان اینکه حوزه علمیه خوزستان، در معرض تهاجمات دشمن قرار دارد، گفت: خوشبختانه مدارس علمیه خوزستان تأثیر بسیار ملموسی بر هجمه‌های فرهنگی-اعتقادی دشمن داشته و توانسته‌اند بخش زیادی از توطئه‌های دشمن را نابود کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، افزود: با توجه به اینکه روز به روز تهاجم دشمن علیه آرمان‌های اصیل انقلاب، بیشتر و بیشتر می‌شود، لازم است مدارس علمیه نیز بیش از گذشته تقویت شوند.

امام‌جمعه اهواز، در پایان خواستار توجه بیش از پیش مراجع عظام تقلید به حوزه علمیه خوزستان شد و تصریح کرد: از آنجایی که خوزستان یکی از اهداف اصلی دشمن است و حوزه‌های این استان نیز بیش از سایر استان‌های دیگر در حال مقابله با هجمه فرهنگی-اعتقادی دشمن هستند، ضروری است که مراجع عظام تقلید عنایات خود به حوزه استان را بیش از پیش دوچندان کنند تا إن‌شاءالله شاهد توسعه کمی و کیفی مدارس علمیه سطح استان باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha