جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مجتبی قائد امینی

حوزه/ مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون، گفت: مردم ما در مقابله با فتنه سال ۸۸، خودشان به صورت خودجوش پا خاستند و از این رو حماسه نهم دى در سرتاسر کشور مشت محکمى به دهان فتنه ‏گران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مجتبی قائد امینی، عصر امروز در جمع طلاب، روحانیون و اقشار مختلف مردم در مسجد توحید قزوین، ضمن گرامیداشتحماسه نهم دی گفت: فتنه گران دنبال بهانه‌ای بودند که به انقلاب ضربه بزنند و بهترین وقت آن‌ها درانتخابات بود، اما حرکات توهین آمیز فتنه گران در عاشورای حسینی ۸۸، باعث ایجاد بصیرت در مردم شد.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون خاطرنشان کرد: کسانی که فتنه را در داخل کشور به راه انداختند، در ابتدا مهره‌های اصلی جریان نبودند، بلکه طبق برنامه‌ای که دشمنان نظام تنظیم کرده بودند به مهره‌های اصلی تبدیل شدند.

وی افزود: فتنه گران دنبال مقام و قدرت بودند و جاه و مقام چشمان آن‌ها را کور و گوش‌های آن‌ها را کر کرده بود و فکر می‌کردند که نظام ما همانند کشورهای منطقه، تازه استقلال یافته است و با انقلاب‌های مخملی آسیب پذیر خواهد شد.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون اظهارکرد: فتنه با تدبیر، مدیریت و رهبری شایسته امام خامنه‌ای و حضور همیشه در صحنه مردم جمع شد.

حجت الاسلام امینی اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب قبل از فتنه هشدار‌های لازم را داده بودند، ولی متاسفانه همین خواص کور و کر شده بوده و گوش به فرمان رهبر عزیزمان نبودند و اینجا بود که مقام معظم رهبری این افراد را خواص بی‌بصیرت نامید.

وی به حضور بیاد ماندنی ملت ایران در حماسه بزرگ و فراموش نشدنی ۹ دی اشاره کرد و عنوان داشت: ملت ایران از همه اقصی نقاط کشور در این حماسه بزرگ در سال ۸۸ به دنیا و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند، که همیشه مطیع امر ولایت و آرمانهای والای انقلاب اسلامی بوده و تا پای جان ایستاده وخواهد ایستاد.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون خاطرنشان کرد: بی‌ اهمیت نشان دادن نقش مردم در حماسه انتخابات توسط فتنه گران مسئلهٔ دیگر و از اهداف فتنه گران بود و آن‌ها قصد ضربه زدن به ستون انقلاب که‌‌ همان ولایت فقیه بود را داشتند، ولی اهداف پلید آن‌ها نقش بر آب شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha