جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فتنه ۸۸

حوزه/ ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده، امام جمعه بوکان گفت: سران فتنه به دنبال پایمال کردن حق ملت ایران بودند.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون فراز و نشیب های فراوانی مانند فتنه 88 را پشت سر گذاشته و تمام این عبور از بحران ها، به واسطه وجود پربرکت شخص اول مملکت یعنی رهبری معظم انقلاب اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در جریان فتنه 88 چند نفر فریب خورده که طمع و آرزوی ریاست داشتند، با توطئه کفار تحریک شده و به نظام و انقلاب و رهبری خیانت کردند.

امام جمعه بوکان افزود: سران فتنه به دنبال پایمال کردن حق ملت ایران بودند که خوشبختانه به برکت وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی و کوشش و تلاش برادران اسلام، اهداف شوم دشمن نقش برآب شد.

ماموستا خلیفه زاده با ابراز تاسف از اینکه تاکنون سران فتنه با آن همه ضرر و زیان مالی به کشور، در پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی ابراز ندامت نکرده اند، تصریح کرد: آنان حتی درخواست بخشودگی نیز نکرده اما تنها با حصر خانگی مجازات شدند.

امام جمعه بوکان افزود: بی شک نباید از این پس، مسئولیت های کلیدی و حساس کشور به سران فتنه داده شود و آنان نیز باید مراقب رفتار و گفتار خود باشند.

وی بیان داشت: مسلمانان ایران اسلامی همواره باید بصیرت خویش را حفظ کرده و پشت سر ولایت فقیه حرکت و مطیع فرامین ایشان باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha