پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در سپاه

حوزه / مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به نامه جمعی از خائنان ملت به رئیس جمهور منتخب آمریکا برای افزایش تحرم ها، گفت: این ۳۰ نفر که برای افزایش تحریم ها به ترامث نامه نوشتند، ایرانی نبوده و خائن هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از خراسان شمالی، سردار محمدعلی آسودی، ظهر امروز در مراسم محوری گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد انقلاب بجنورد اظهار داشت: اگر امروز دادگاهی برای فتنه گران تشکیل شود، تمام حوادث و خیانت‌های آنان قابل‌ بررسی است.

مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اینکه مردم در انتخابات 88 حماسه بزرگی را رقم زدند، گفت: سران فتنه بعد از انتخابات با ادعای تقلب، شروع به فتنه ‌گری در فضای کشور کرده و حامیان آنها خسارت‌های زیادی را در این خصوص به بار آورده که فراموش نشدنی است.

وی افزود: سران فتنه قبل از اعلام نتیجه انتخابات با برگزاری نشست خبری با رسانه‌های خارجی خود را پیروز انتخابات اعلام کردند که این‌یک دروغ بزرگ بود که توسط آنها اعلام شد.

سردارآسودی اضافه کرد: سران فتنه با این‌ کارها و اقدامات خود کام مردم را تلخ کردند و به نیابت از دشمن اتهاماتی را به‌ نظام اسلامی زدند و به امام و رهبری بارهای بار توهین و اهانت کردند.

وی، تلاش بر قداست زدایی و تردید افکنی در کار مسئولان از جمله 15 اتهام علنی سران فتنه است، گفت: آن‌ها خوشان هم مطلع بودند که نظام اسلامی امانت‌دار آرای مردم بوده و حتی از این صندوق‌ها قبلا بنی‌صدر هم بیرون آمد.

مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: در فتنه 88 به همه اموال عمومی و خصوصی ضربه زده شد و فتنه گران این امنیت نظام اسلامی که حاصل خون 230 هزار شهید بوده و برای آن خون و دل‌ها خورده شده است را می‌خواستند خدشه دار کنند.

سردار آسودی تصریح کرد: در فتنه بعد از انتخابات 88 شاهد باز شدن پای دشمنان خارجی‌ و شبکه‌های مختلف برون ‌مرزی بودیم و از سویی یک‌مشت رقاصه پای خیابان‌ها آمده و ارزش‌های اسلامی را مورد اهانت قرار دادند.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اینکه این روشنگری انجام شود با نمایندگان کاندیداها که معترض بودند جلسه گذاشتند و توصیه داشتند که خواسته‌های خود را در چهارچوب قانونی بیان کنند و پیش ببرند.

مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه به‌طورقطع هرکسی با هر لباسی بخواهد به اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه وارد کند خائن است، افزود: اکنون هم نسبت به خواسته‌های برخی مسئولان برای حذف حصر سران فتنه اعلام می‌کنیم که این اساسا یک کار خلاف است و ما از افرادی که همه‌ساله در آستانه 9 دی برای سران فتنه دلسوزی می‌کنند خواهش داریم که به مسائل کشور بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه به‌طور حتم مردم ایران اسلامی نه فتنه را فراموش کرده و نه فتنه گران را می‌بخشند، گفت: ملت ایران اسلامی در این روز به‌ صورت خودجوش پای صحنه آمده و با بصیرت خود ثابت کردند که با تاسی از ائمه معصومین هیچ‌گاه فریب نمی‌خورند.

آسودی بیان داشت: یوم الله 9 دی تجلی ولایت مداری مردم است، مردمی که از ابتدای نهضت با گوش ‌به ‌فرمان ولی‌فقیه همواره در صحنه حضور داشته و از رهبری تبعیت کردند.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی در سال 88 تجلی اراده خداوند بر این نظام اسلامی بود و حماسه 9 دی را خداوند به وجود آورد، گفت: ما در این سال، سه حادثه و رویداد بزرگ را داشتیم که حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات این سال از مهم‌ترین رویدادها بود که مردم بر اساس تکلیف پای صحنه آمدند.

مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در پایان  همچنین با اشاره به نامه جمعی از خائنان ملت به رئیس جمهور منتخب آمریکا برای افزایش تحرم ها اظهار داشت: ما رسما در این جلسه اعلام می کنیم این 30 نفر که به ترامپ برای افزایش تحریم ها نامه نگاری کره اند، ایرانی نبوده و خائن هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha