پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم ۹ دی در مرکز خدمات

حوزه/ رئیس مرکز خدمات گفت: امروز دشمنان با تبلیغات فراوان سعی دارند منافقین را تبرئه کرده و نظام شاه را خوب جلوه دهند، گویا هیچ مشکلی نداشته است. با این شرایط ممکن است روزی از یزید، معاویه و شمر نیز دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 9 دی در مرکز خدمات گفت: در 9 دی سال 88 به فضل خداوند معجزه دیگری در کشور ما خلق شد و باید این روز بزرگ را به ملت ایران و مسلمانان مظلوم دنیا تبریک گفت.
وی با اشاره به وظیفه مردم در برابر نعمت‌های خداوند بیان کرد: خداوند در آیه 3 سوره فاطر می‌فرماید «ای مردم نعمت‏ خدا را بر خود یاد کنید آیا غیر از خدا آفریدگاری است که شما را از آسمان و زمین روزی دهد».
رئیس مرکز خدمات با بیان اینکه ما در برابر نعمت‌هایی که خداوند به ما داده است مسئولیت داریم گفت: یکی از وظایفی که ما نسبت به نعمت‌های خداوند داریم این است که آنها را فراموش نکرده و غفلت نکنیم.
وی ادامه داد: غفلت به این معنا است که اگر انسان نعمت و سرمایه‌ای دارد از آن غافل نباشد؛ خسران دنیا و آخرت است که کسی سرمایه‌ای داشته باشد و از آن استفاده نکند.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان اینکه مسئولیت دوم ما در برابر نعمت‌های خداوند شکر است، گفت: شکر در برابر نعمت‌ها به این معنا است که هم از نظر قلبی راضی باشیم و هم اینکه آن را زبانی بیان کنیم و در عمل هم شکر خود را نشان دهیم.
وی با اشاره به اینکه مسئولیت سوم ما در برابر نعمت‌های خداوند بیان و تبلیغ آنها است عنوان کرد: دشمنان با تبلیغات فراوان درصدد هستند نعمت‌های ما را ناچیز نشان دهند، آنها طوری رفتار می‌کنند که گویی انقلاب برای کشور هیچ کاری انجام نداده است.
رئیس مرکز خدمات تصریح کرد: امروز دشمنان با تبلیغات فراوان سعی دارند منافقین را تبرئه کرده و نظام شاه را خوب جلوه دهند، گویا هیچ مشکلی نداشته است. با این شرایط ممکن است روزی از یزید، معاویه و شمر نیز دفاع کنند.
وی ادامه داد: ما مؤمنین و طرفداران انقلاب نباید در برابر تبلیغات سوء دشمنان ساکت بوده و حرف نزنیم، ما وظیفه داریم خدمات نظام اسلامی را اطلاع‌رسانی کرده و عظمت انقلاب را برای مردم بیان کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: نظام طاغوت هیچ شرافتی برای ما نگذاشته بود و از نمونه‌های آن می‌توان به قانون کاپیتولاسیون اشاره کرد که غیرقابل‌دفاع است.
وی با بیان اینکه تمامی مسئولین ما در برابر مردم دارای مسئولیت مضاعف هستند افزود: تنها نباید به تجلیل از مردم اکتفا کرد، بلکه باید با تمام وجود به وظیفه خودمان در برابر گرفتاری‌های مردم به‌خوبی عمل کنیم.
رئیس مرکز خدمات  با بیان اینکه نباید طوری باشد که نظام طبقاتی و سرمایه‌داری در کشور جاری باشد گفت: ما باید قدر نظام اسلامی را بدانیم، چراکه اگر بیگانگان بر ما مسلط شوند به ما رحم نخواهند کرد.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی بیان کرد: بیش از یک سال است که یمن بمباران می‌شود و همچنین در فلسطین، عراق، آمریکا و سوریه کودکان قتل عام می‌شوند، ولی صدایی از نهادهای بین‌المللی بلند نمی‌شود، گویی اتفاقی نیفتاده است، ولی امروز که نیروهای اسلام در حلب در برابر تروریست‌ها پیروز می‌شوند فریاد آنها بلند می‌شود که حقوق بشر پایمال شده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha