جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مجروح شدن ۲ افسر پلیس درعملیات انتحاری در پنجاب

حوزه/ در عملیات انتحاری در خارج از مسجدی در نزدیکی مرکز پلیس مبارزه با تروریسم پنجاب، حداقل ۲ افسر پلیس مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته در عملیات انتحاری در بیرون مسجدی در نزدیکی مرکز پلیس مبارزه با تروریسم پنجاب، حداقل 2 افسر پلیس مجروح شدند.
به گفته افسران پلیس نجات یافته از این حادثه بمب‌گذاران انتحاری یک مرد و یک مهاجم برقع پوش بوده‌اند و درحالی که مرد از صحنه ماجرا گریخته، مهاجم برقع پوش خودش را منفجر کرده است. منابع پلیس محلی گفته‌اند که مهاجم برقع پوش نیز مرد بوده است که پس از تلاش برای انجام یک حمله انتحاری، در اثر جراحت‌های ناشی از این حادثه جان داده است.
به گفته پلیس محلی دو افسر پلیس هنگامی که بعد از نماز جمعه از مسجد بیرون آمده بودند مورد حمله بمب‌گذاران انتحاری قرار گرفته‌اند. و مسجد فاصله نیز کمی با مرکز پلیس ضدتروریسم داشته است.
رانا ثناء الله وزیر قانون ایالت پنجاب در این باره گفت: بعضی از مردم نیز زخمی شده‌اند و جزئیات این حمله هنوز کاملا به دست ما نرسیده است. مرکز پلیس مبارزه با تروریسم در سرتاسر پنجاب عملیات انجام می‌دهد و تهدید همیشه وجود دارد. این اتفاق قبلا هم رخ داده و افسران این اداره پیشتر نیز مورد هدف قرار گرفته بودند.
وی افزود: ما هنوز نتوانسته‌ایم تعداد حمله کنندگان و ماهیت این حمله را به درستی مشخص کنیم. افسران پلیس مجروح شده نیز به بیمارستان منتقل شده و در وضعیت پایداری هستند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha