جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بازدید مدیر حوزه های علمیه از از مدرسه علمیه جانبازان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه جانبازان قم گفت: برخی از طلاب این مدرسه علمیه برای کاهش درد شاید روزانه قریب به ۳۰ قرص مصرف می کنند؛ اما در اجرای برنامه های مصوب مرکز مدیریت حوزه های علمیه، عقب نمانده و به پیش می روند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی صبح امروز در دیدار آیت الله اعرافی از مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) اظهار داشت: این مدرسه قریب به 30 سال سابقه داشته و تا کنون400 نفر از این مدرسه علمیه فارغ التحصیل شده اند که امروز در نهادهای اجرایی و علمی گوناگون مشغول به فعالیت می باشند.

وی ابراز داشت: تقریبا تمام اساتید این مدرسه از جانبازان دفاع مقدس بوده و بسیاری از این بزرگواران پایان نامه سطح 4 خود را نوشته و مدرک دکتری دانشگاهی خود را کسب نموده اند.

این استاد حوزه اذعان داشت: بسیاری از طلاب این مدرسه علمیه، از اساتید حوزه بوده و به عنوان امام جمعه، قاضی  و در نهادهای گوناگون حضور دارند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع)  خاطرنشان ساخت: برخی از طلاب این مدرسه علمیه شاید روزانه قریب به 30 قرص مصرف می کنند؛ اما در اجرای برنامه های مصوب مرکز مدیریت حوزه های علمیه، عقب نمانده و به پیش می روند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی تصریح کرد: در این مدرسه در شرایط خاص قرار داشته و از نظر امکانات با کمبودهایی مواجه هستیم که نیازمند نگاه جدی مسئولان أمر می باشد.

وی بیان داشت: تدوین سرفصل های رشته تخصصی دعا از برنامه های این مدرسه علمیه می باشد که به شورای عالی حوزه های علمیه نیز ارسال شده و منتظر تصویب آن هستیم.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) اظهار داشت: قریب به 80 نفر از فضلا در این مدرسه علمیه مشغول به تحصیل دروس خارج فقه می باشند.

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: تبلیغ چهره به چهره برای جانبازان و خانواده های آنان از برنامه های طلاب این مدرسه علمیه می باشد؛ چرا که جانبازان عزیز به دلیل مشکلات موجود توان حضور در مساجد را ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی خاطرنشان ساخت: انقلابی ترین مدرسه علمیه قم این مدرسه می باشد؛ چراکه طلاب و فضلای آن دلداده  رهبر معظم انقلاب بوده و در انقلاب نقش مؤثری داشته اند.

وی تصریح کرد: در دیداری که با حضرت آیت الله وحید داشتیم، ایشان بیان داشتند که بنده سیاسی نیستم؛ اما این مطلب را می دانم که امنیت خود را مدیون این طلاب و جانبازان می باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha