چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
احسان دوست

حوزه/ طبق فرمایش رهبری یکی از راه های پاسداری این انقلاب، حفظ روحیه انقلابی در حوزه های علمیه است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان،  سرهنگ علیرضا احسان دوست، امروز در نشست سیاسی که با عنوان «نفوذ دشمن، چرایی، ابعاد و اهداف»، در موسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: ما باید با آگاهی از نوع راهبرد ها و سیاست های دشمن، نوع دفاع را مشخص کنیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند سخت ترین و مهم ترین نفوذ، نفوذ فرهنگی است و بعد از نفوذ فرهنگی، نفوذ سیاسی و پس از آن نفوذ اقتصادی، نفوذ از راه علم و فن آوری، دو عرصه ای است که عرصه سفید نام دارد.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان تصریح کرد: در عرصه فرهنگی و اقتصاد مردم هوشیار نیستند و دشمنان در حوزه  اقتصادی و حوزه  علم و فن آوری متمرکز شدند.  وقتی مسئولان بیش از حد به خارج از کشور توجه داشته و نسبت به توان داخلی بی توجه باشند، باعث می شود که بیان کنند، ما قائل به استقلال نیستیم و به توسعه در کشور توجه داریم.

احساندوست مردم را عامل اقتدار نظام خواند و افزود: مجاهدین خلق تصاویر و عکس هایی از مکان های مرفه نشین تهیه کرده  و در فضای مجازی با هدف برپا ساختن یک جنبش ضد طبقاتی وال استریتی در ایران منتشر کرده اند، بنابراین شما مبلغین  و حوزویان باید در هر جا که سخنانتان شنیده می شود با زبان و فعالیتهای خود این نظام را حفظ کنید، ما هنوز در انقلاب هستیم و رهبرانقلاب، آیت الله خامنه ای می فرمایند، انقلابی گری و انقلابی ماندن دو اصل مهم است.

وی گفت: برای مبتلا نشدن به  نابودی و پوچی، باید پاسدار این انقلاب بود. مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند باید حوزه ها انقلابی بمانند و این روحیه خودرا بیش از پیش حفظ کنند.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان بیان کرد: امروزه  در مقابل جبهه انقلاب، جبهه سلطه و استکبار فعالیت می کند،  اقدامات جبهه دشمن در جبهه نرم ایجاد انفعال داخلی، تبدیل گفتمان انقلابی به سازش پذیری با دشمن، تحریف امام و مکتب امام، ایجاد اسلام های جایگزین در مقابل اسلام واقعی، (اسلام سکولار، اسلام لندنی، اسلام تکفیری سلفی، اسلام التقاطی و . . .) و  القاء تقابل های دروغین، مثل تقابل مصنوعی منافع ملی یا منافع اسلامی می باشد.

وی افزود: عصری کردن دین، یعنی ما از آنجا که دین اسلام آخرت گرا است، برای اداره جامعه هیچ تئوری ندارد، پس باید از غرب تئوری وارد کرده و جامعه را اداره کنیم و تغییر آرام در خطوط قرمز رهبری؛ مثل جنگ صفین که ولایت را مجبور به عقب نشینی کردند و تضعیف نهاد های وابسته به رهبری از دیگر اقدامات دشمنان است.

۳۱۳/۳۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha