جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه، تبعیت و همراهی با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را از ویژگی های آیت الله شرعی عنوان کرد و گفت: ایشان به عنوان شخصیتی انقلابی و مجاهد، از هیچ تلاشی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب دریغ نکرد.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با تسلیت ارتحال آیت الله شرعی، اظهار داشت: ایشان از چهره های مجاهد و خستگی ناپذیر دوران انقلاب بودند.

امام جمعه قم با تجلیل از سوابق و خدمات انقلابی آیت الله شرعی، تصریح کرد: این شخصیت انقلابی در دوران نهضت، تامین کننده نیازهای مبارزین بود و از تاثیرگذاران صحنه های مبارزه محسوب می شد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه، تبعیت و همراهی با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را از ویژگی های آیت الله شرعی عنوان کرد و گفت: ایشان به عنوان شخصیتی انقلابی و مجاهد، از هیچ تلاشی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب دریغ نکرد.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین به خدمات و تلاش های آیت الله شرعی در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره داشت و گفت: ایشان طی دو دوره، نمایندگی مردم قم در مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت و از جمله کسانی محسوب می شد که اقدامات و برنامه های ریزی های آنها در جهت تثبیت انقلاب بود.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به سوابق خدمات آیت الله شرعی به حوزه های علمیه، افزود: ایشان به عنوان یکی از چهره های شاخص روحانیت اقدام به تاسیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کرد و این مرکز با عنایت خداوند، طی این سال ها آثار و برکات بسیار ارزشمندی داشته و امروز به عنوان یکی از مراکز علمی و فرهنگی در سطح کشور به شمار می رود.

معاون جامعه مدرسین حوزه، آیت الله شرعی را عالمی مخلص، صبور، فداکار و دلسوز برای کشور و حوزه عنوان کرد و گفت: حقیقتا انسان نسبت به از دست دادن چنین شخصیت هایی، بسیار متاسف و متاثر می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم کسانی که راه و رسم این بزگواران را دیدند، بتوانند در مسیر زندگی از رفتار این عزیزان به عنوان الگو و اسوه استفاده کنند.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha