پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام یوسف محمدی

حوزه / مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی گفت: طلاب و روحانیون برای مقابله جدی تر با شبهه افکنی و تهاجم فرهنگی دشمنان باید بیش از پیش به سلاح بصیرت مجهز شوند.

حجت الاسلام یوسف محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خراسان شمالی با گرامیداشت دهه بصیرت گفت: طلاب و روحانیون پیشگام تبلیغ دین، ترویج مکتب تشیع و حافظ انقلاب هستند و کوچکترین غفلت آنان باعث وارد شدن ضربه به دین مبین اسلام و نظام اسلامی از سوی دشمنان و بدخواهان می شود.

وی با بیان اینکه تمسک و عمل به گفتمان رهبر معظم انقلاب از روش های مناسب برای دستیابی به بصیرت است، افزود: حوزه های علمیه و روحانیون از متولیان اصلی بصیرت افزایی و تقویت مساله بصیرت در بین آحاد جامعه اسلامی هستند.

حجت اسلام محمدی با تاکید بر اینکه داشتن بصیرت از بهترین راه های مقابله با توطئه های دشمنان در تمام ابعاد و زمینه ها است، اظهار داشت: بنابراین باید مسئله بصیرت مورد توجه جدی تمام قشرهای مختلف جامعه به ویژه روحانیت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اکنون دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی از هر طرف در صدد تسخیر و برهم زدن مرزهای اعتقادی و فرهنگی ایران هستند، گفت: طلاب و روحانیون نقش مهمی در بسط و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه داشته و می توانند با تربیت نیروهای کارآمد نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی همچنین به اهمیت نقش بسیج طلاب نیز که تشکلی روحانی است در بصیرت افزایی جامعه اشاره کرد و گفت: این تشکل در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و غیره حضوری فعال دارد و در عرصه بصیرت افزایی در جامعه اسلامی نیز نقش بی بدیلی دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha