چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ ولایت فقیه شجاع، مدیر و مدبر اثرات و برکات زیادی می تواند به همراه داشته باشد، جلوگیری از نفوذ دشمن و بصیرت دادن به جامعه در برابر فتنه و برنامه دشمنان از جمله آن موارد است که تاکنون این مسئله در جامعه اسلامی نیز به وقوع پیوسته است.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار رؤسای عقیدتی نیروی انتظامی با بیان این که نهج البلاغه ذخایر عالم است، گفتند: حضرت علی(ع) فرمودند« اساس دین و خلقت، معرفت به خدا است؛ هر آنچه در عالم خلقت وجود دارد، همه نشانه و دلیل بر الوهیت، قهاریت، کمال، جمال  و ربوبیت خدا است».

این مرجع تقلید افزودند: خدا مهمترین هدف از خلقت را در قرآن بیان کردند و فرمود، قرآن کتاب هدایت گر است و انبیای الهی هم آمده اند تا انسان ها  را از گمراهی بیرون آورده و به کمال رهمنون کنند.

معظم له بیان داشتند: بعد از انبیاء خدا انسان ها را رها نکرد و 12 معصوم(ع) را برگزید تا بشر بتواند برای زندگی بهتر و سالم برنامه مشخصی داشته باشد.

ایشان ابراز داشتند: براساس اعتقادات شیعه در زمان غیبت کبری نیز خدا متعال هدایت جامعه اسلامی را به ولی فقیه جامعه الشرایط واگذار کرده تا مردم بتوانند مسیر تکاملی را طی کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی  تاکید کردند: ولی فقیه شجاع، مدیر و مدبر، اثرات و برکات زیادی می تواند به همراه داشته باشد؛ جلوگیری از نفوذ دشمن و بصیرت دادن به جامعه در برابر فتنه و برنامه دشمنان از جمله آن موارد است که تاکنون این مسئله در جامعه اسلامی نیز به وقوع پیوسته  است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • afa IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
    0 0
    با سلام و خسته نباشید: بله همین ولایت فقیه است . که انقلاب و ایران را تاکنون از تمام فتنه نجات داده است . و بعد از این هم همچنین خواهد بود . با تشکر فراوان