سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام حمید جلالی هنرمند-معاون تهذیب مدرسه آیت الله بروجردی(ره) کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله بروجردی(ره)کرمانشاه پیامبر اکرم(ص) و امامان به اخلاق آراسته بودند، لذا طلاب و روحانیون که میراث دار ائمه(ع) هستند باید با رفتار خود، اخلاق اسلامی را ترویج دهند.

حجت الاسلام حمید جلالی هنرمند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: از آنجایی که پیامبر اکرم(ص) هدف از بعثت را تکمیل و ترویج معارف اخلاقی بیان فرمودند، لذا باید به این مهم توجه ویژه ای شود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه عنوان کرد: پیامبر اکرم (ص) و امامان به اخلاق آراسته بودند، لذا طلاب و روحانیون که میراث دار ائمه(ع) هستند، باید با رفتار خود، اخلاق اسلامی را ترویج دهند.

حجت الاسلام جلالی هنرمند با اشاره به اینکه در مدرسه علمیه آیت الله بروجردی(ره)؛ علما، اندیشمندان و شخصیتهای بسیاری پرورش یافته اند، ادامه داد: به همین منظور معاونت تهذیب این مدرسه، درس اخلاق به صورت هفتگی در روزهای یکشنبه با حضور  استاد عبدالخالق عبداللهی برگزار می کند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله بروجردی (ره)کرمانشاه: موضوعات این کلاس ها شامل بیداری در سحرها، اقامه نماز، درک و فهم عمیق از مطالب و آیات قرآن کریم و معارف اهل بیت(علیهم السلام)  می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha