پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بصیرت

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه محلاتی تصریح کرد: دهه بصیرت موسم تقویتِ بصیرت انقلابی ملت و تجدید عهد با آرمان های امام و رهبری است.

دکتر علی اصغر حبیبیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به ایام دهه بصیرت که از نهم لغایت نوزدهم دی ماه را شامل می شود، اظهار داشت: دهه بصیرت بهترین زمان برای تلاش همگانی در مسیر تقویت بصیرت انقلابی است.

وی افزود: البته عامه مردم ما به لطف الهی دارای بصیرت هستند منتهای مراتب این بصیرت لایه ها و سطوح مختلفی دارد که در برابر فتنه های گوناگون دشمن نیاز است که افراد جامعه مسلط بر بصیرت عمیق باشند تا سر بزنگاه ها بهترین تصمیم را بگیرند.

این استاد  دانشگاه با بیان این که مردم مسلمان ایران در دفاع از نظام اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه ، ثابت قدم و استوار هستند، گفت: دشمنان در فتنه های گوناگون اعم از فتنه سال 78 و فتنه عظیم تر در سال 88 به دنبال آن بودند که رابطه مردم با نظام و ولایت را از بین ببرند که به هدف خود نرسیدند اما در هر صورت نباید از کید و مکر دشمنان و برنامه ریزی آن ها برای فتنه انگیزی غافل شد.

وی اضافه کرد: دشمنان به خیال باطل خود فکر می کردند مردم از نظام و کانون های اصلی انقلاب خسته و بریده شده اند، اما مردم ما نشان دادند همواره در موقعیت هایی که نظام در خطر و بحران باشد  در صحنه حضور پیدا کرده و جانانه از آرمان های انقلابی و اسلامی خود دفاع می کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha