جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: باید شیوه های رفتاری نبی گرامی اسلام(ص)۹ در تبلیغات قرآنی استخراج و بر اساس همان شیوه ها فعالیت های قرآنی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از مربیان و اساتید موسسه فرهنگی قرآنی کریمه اهل بیت(ع) گفت: شکی نیست که از بدو ظهور اسلام تا امروز آنچه بلند گوی اسلام از حیث محتوا به حساب می آید، قرآن کریم است و محور دین اسلام نیز این کتاب آسمانی بوده است.
امام جمعه قم افزود: باید یک تحقیق جامعی نسبت به شیوه نبی گرامی اسلام (ص)در خصوص تبلیغات و فعالیت های قرآنی انجام شود و مورد بررسی قرار بگیرد که حضرت چگونه اینگونه فعالیت ها را انجام می دادند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، خاطر نشان کرد: در مقاطع مختلفی پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم، به عنوان مبلغ قرآنی فعالیت داشتند و افراد را به عنوان معلم قرآن به مناطق مختلف اعزام می کردند.
وی اظهار داشت: باید شیوه های رفتاری نبی گرامی اسلام (ص)در تبلیغات قرآنی استخراج  و بر اساس همان شیوه ها فعالیت های قرآنی انجام شود.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه گفت: شیوه تبلیغ حق از طریق قرآن خیلی مهم و با ارزش است و شیوه شناسی رفتار دشمنان نیز در مقابله با این تبلیغات حق باید مورد توجه جدی واقع شود.
تولیت آستان مقدس اظهار داشت: رسالت سنگینی در خصوص فعالیت های قرآنی و فرهنگی وجود دارد و باید هوشیار بود که دشمنانی امثال وهابیت و تکفیری ها نتوانند از این کتاب آسمانی سوء استفاده کنند.

انتهای پیام /۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha