جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله قبلان

حوزه/ آیت الله قبلان نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تاکید کرد: تروریسم یک آفت جهانی است که باید برای مبارزه و ریشه کن کردن آن تلاش بیشتری شود و مکتب ها و منابع مالی آن از میان برداشته شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در دیدار با "نقولا توینی" وزیر دولت لبنان در امور مبارزه با فساد، تاکید کرد: تروریسم یک آفت جهانی است که باید برای ریشه کن کردن آن تلاش بیشتری شود و  مکتب ها و منابع مالی آن از میان برداشته شود؛ تا این غده سرطانی محو گردد.

وی حملات تروریستی که عراق، ترکیه و سایر کشور ها را مورد هدف قرار داده و منجر به جان باختن شهروندان بی گناه شده، محکوم کرد و از علمای دینی با  هر وابستگی طایفه ای و مذهبی، خواست تا خطرات و تهدیدهای تروریسم را تشریح کنند.

آیت الله قبلان تاکید کرد:  همه ادیان باید تروریسم و هر اقدام تجاوزکارانه ای را که به بشریت دست یازی کند و با نامیدن خود به عنوان جانشین خدا بر روی زمین، کرامت انسان را جریحه دار می کند و آزادی اش را می گیرد، محکوم نمایند.  

آیت الله قبلان جان باختن قربانیان مظلوم حادثه تروریستی به ویژه لبنانی ها و هم چنین رحلت "هیلاریون کاپوچی" اسقف قدس را به امت عربی و مسیحیان جهان و صاحبان وجدان های زنده تسلیت و تعزیت گفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha