پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمد علی خامه یار - ستاد اقامه نماز

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز استان قم از عکاسان و فیلمسازان خواست با تولید آثار هنری ارزشمند و اثرگذار هر چه بیشتر و بهتر در ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» محمد خامه یار، امروز طی سخنانی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس جشنواره ملی نماز و نیایش، با تاکید بر این که یکی از مهم ترین راه های ترویج نماز، استفاده از ابزارهای هنری و فرهنگی است، اظهار داشت: رویکرد دینی جشنواره نماز و نیایش به ویژه آن که در شهر مقدس قم برگزار می شود، بستر خوبی فراهم کرده تا فیلمسازان و عکاسان و هنرمندان بیش از پیش به مقوله بسیار مهم و کلیدی نماز در جامعه توجه کرده و به تولید آثار ارزشمند هنری در ترویج این فریضه اقدام نمایند.

وی افزود: اقامه نماز در جامعه و گسترش فرهنگ نماز خواندن در همه حال، باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود، لذا در این خصوص هنرمندان نقش بسیار مهمی در ترویج این مساله دارند.

خامه یار همچنین ضمن تشکر از تلاش های انجمن سینمای جوانان استان قم و نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این جشنواره و نمایشگاه گفت: در تلاش هستیم مجموعه آثار عکس در رابطه با نماز و نیایش که در این نمایشگاه عرضه شده را در آینده به صورت یک مجموعه با حمایت ستاد مرکزی اقامه نماز چاپ و منتشر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در دنیای به سر می بریم که تصویر و عکس در خیلی از مواقع جای متن و کتاب را گرفته و این مساله نشان دهنده اثرگذاری فوق العاده عکس بر روی مخاطبان امروزی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha