پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسملین غلامرضا شریفی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان قم

حوزه/ به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم سومین جلسه از سلسله جلسات پیگیری منویات و مطالبات مقام معظم رهبری با عنوان « نقش روحانیت در کاهش ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی » در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم امشب در حاشیه برگزاری این نشست در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: وظیفه حوزه علمیه مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا شریفی، با اشاره به ضرورت چاره اندیشی برای حل آسیب‌های اجتماعی افزود: یکی از معضلات کنونی جامعه ناهنجاری‌های اجتماعی است و وظیفه حوزه علمیه و قوه قضائیه است که با این ناهنجاری‌ها مبارزه کند و برای کاهش و ریشه کن کردن آسیب های اجتماعی چاره اندیشی داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این حوزه ادامه داد: امیدوارم که برگزاری گردهمایی نقش ائمه جماعات، شروعی برای یک حرکت در جامعه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد و چنین حرکتی می‌تواند که رشد جامعه را به دنبال داشته باشد.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان قم افزود: قوه قضائیه و نیروی انتظامی همکاری‌های خوبی را برای برگزاری برنامه‌ها با حوزه دارند و امیدواریم که این همکاری ها با قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی اظهارداشت: همچنین برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی را در مساجد شروع کردیم که در این برنامه‌ها از ظرفیت نیروی انتظامی و قوه قضائیه برای بحث روشنگری استفاده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین شریفی گفت: دادگستری کل استان قم، فرماندهی انتظامی استان، معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم و بسیج نواحی استان در برپایی این سلسله نشست ها تعامل و همکاری شایسته ای دارند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha