جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: اسلام علوی هرگز با اسلام یزیدی و اموی کنار نخواهد آمد و اگرچه دشمنان برای ما مشکلاتی ایجاد کرده‌اند، اما هیچ‌گاه نمی‌توانند به مرکز پایداری جمهوری اسلامی نزدیک شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در جمع مردم صیدون از توابع شهرستان باغملک، با بیان اینکه مردمان این منطقه پیشکسوتان عرصه لبیک به ولایت‌فقیه، جهاد و شهادت هستند، اظهارداشت: مردمان این دیار در سال ۵۷ به امر رهبری لبیک گفته و حماسه‌آفرین شدند؛ به همین دلیل ما با خدای خود پیمان می‌بندیم که تا آخرین نفس و قطره خون راهشان را ادامه دهیم.

امام جمعه اهواز، با اشاره به امنیت پایدار جمهوری ایران، گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران، تنها جزیره ثبات و امنیت است و دشمنان و ابرقدرت‌های دنیا در برابر قدرت ما هراس دارند به این دلیل است که ما هرگز با دشمنان اهل‌بیت(ع) در صلح نبوده و همواره آماده مقابله با بدخواهان هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با تأکید بر اینکه دشمنان هیچ‌گاه قادر نیستند به مرکز پایداری جمهوری اسلامی ایران نزدیک شوند، افزود: اسلام علوی هرگز با اسلام یزیدی و اموی کنار نخواهد آمد و اگرچه برای ما مشکلاتی ایجاد کرده‌اند، اما هیچ‌گاه نمی‌توانند به مرکز پایداری جمهوری اسلامی نزدیک شوند.

آیت‌الله موسوی جزایری، حفظ و حراست از ارزش‌های ملی را تکلیف شرعی دانست و تصریح کرد: امروز عمل به اقتصاد مقاومتی یک ارزش بوده و همه مردم و مسئولان موظف به اجرای این ارزش دینی و شرعی هستند.

عضو خبرگان رهبری، با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی را باید از دل روستاها استخراج کرد، اظهارداشت: ما باید اقتصاد مقاومتی را از روستاها شروع کنیم و به تولیدات خانگی بپردازیم و آرام‌آرام آن‌ها را توسعه دهیم.

آیت‌الله موسوی جزایری، در پایان ضمن اعلام مخالفت صریح با عدم بهره‌برداری دیگر استان‌ها، از آب منطقه صیدون شهرستان باغملک، گفت: با خبر شده‌ام که برخی از استان‌های هم‌جوار قصد بهره‌برداری و انتقال آب منطقه صیدون را دارند؛ بنده صریحاً مخالفت خود را اعلام کرده و از این موضوع ابراز ناراحتی می‌کنم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha