جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دانشگاه قرآن و حدیث

حوزه / "دورۀ آزاد آموزشی تفسیر قرآن" با محوریت تفسیر ترتیبی برخی از آیات و سور قرآن، به صورت مجازی به همت مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران؛ به مناسبت ولادت، حضرت عبدالعظیم الحسنی (علیه السلام)، "دورۀ آزاد آموزشی تفسیر قرآن"  با محوریت تفسیر ترتیبی برخی از آیات و سور قرآن کریم به صورت مجازی به همت مرکز آموزش های الکترونیکی این دانشگاه برگزار می‌‌شود.

این دوره با تدریس استاد دکتر سیدمحسن میرباقری  با موضوع تفسیر ترتیبی قرآن، شامل تفاسیر سوره‌های حمد، اخلاص، جمعه و فجر ارائه می‌گردد.

علاقمندان به شرکت در این دوره می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزش‌های آزاد مرکز به نشانی  http://lms3.qhu.ac.ir  پس از طی مراحل ثبت نام «دورۀ آزاد تفسیر ترتیبی قرآن» را انتخاب نمایند.

گفتنی است: آزمون دوره به صورت آنلاین از اول اسفند ماه 95 لغایت 20 اسفند برگزار و   ثبت نام در این دوره هم اکنون در حال برگزاری است.

گفتنی است علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانۀ آموزش‌های آزاد مرکز به نشانی   http://lms3.qhu.ac.ir  یا تماس با شماره 51290 ـ 021 داخلی 51 از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر یا با ارتباط با سامانه الکترونیکی mailto:azadmajazi@hadith.ir جهت کسب اطلاعات بیشتر و رفع هرگونه ابهام در تماس باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha