شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمد صادق کرباسی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین کرباسی از علما و محققان عراقی گفت: حضرت آیت الله سیستانی نقش بسیار مهمی در تحولات عراق دارد و مسئولیت ایشان بسیار سنگین است و از این رو همه باید گوش به فرمان ایشان باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق کرباسی از علما و محققان عراقی ساکن لندن از مردم عراق خواست به فرهنگ امت واحد عراق روی بیاورند و دودستگی و نژادگرایی را در جامعه کنار بگذارند.

وی افزود: اکثر احزابی که پس از سال 2003 روی کار آمده اند، در جهت منافع مردم فعالیت نکرده اند و دنبال حکومت و قدرت بوده اند و به خواسته های مردم و مصلحت کشور اعتنایی نداشته اند و در شرایط کنونی ما از تمام جناح ها می خواهیم به رهنمودهای حضرت آیت الله سیستانی گوش فرا دهند.

شیخ کرباسی ادامه داد: بر تمام مردم عراق لازم است به امت واحد بیندیشند و حس ملی خود را تقویت کنند از گرایش های نژادی و اعتقادی پرهیز کنند و از سوی دیگر لازم است رسانه ها نیز فرهنگ امت واحد عراق را در سیاست های خود قرار دهند.

وی در مورد نقش آیت الله سیستانی در تحولات عراق گفت: آیت الله سیستانی نقش بسیار مهمی در تحولات عراق دارد و مسئولیت ایشان بسیار سنگین است و از این رو همه باید گوش به فرمان ایشان باشند و کسانی که خیر عراق را می خواهند نیز باید پیرو مرجعیت باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha