پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رضوی

حوزه / معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های میلاد امام حسن عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی با حضور خیل زائران و مجاوران رضوی خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»  از مشهد، حجت‌الاسلام  سیدجلال حسینی، با اعلام این خبر عنوان کرد: همزمان با سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری(ع) در روزهای جمعه و شنبه، در رواق امام خمینی(ره) ویژه برنامه های متنوعی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: در شب میلاد این امام همام، حجت‌الاسلام و المسلمین فرحزاد بعد از نماز مغرب و عشاء سخنرانی خواهند داشت و در ادامه گروه تواشیح و مداحان خاندان عصمت و طهارت(ع) به سرودخوانی و مدیحه سرایی می پردازند.

وی افزود: ویژه برنامه ای هم برای روز میلاد تدارک دیده شده که از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت الاسلام اسلامی فر در رواق امام خمینی(ره) آغاز و تا بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با مداحی و مولودی‌خوانی مداحان ادامه خواهد داشت.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ابراز کرد: از سوی این معاونت،  ویژه برنامه های متنوع دیگری چون حلقه های معرفت، فقه زندگی، پرسمان دینی و سخنرانی و مولودی خوانی در مسجد گوهرشاد و دیگر رواق های حرم مطهر امام رضا(ع) برای زائران ایرانی و غیر ایرانی تدارک دیده شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha