جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فردوسی پور معاون فرهنگی تبلیغی خراسان

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خراسان، گفت: امر تبلیغ در حکم انتصاب مقام معظم رهبری برای شورای عالی این حوزه بسیار مهم جلوه داده شده و به همین علت مورد اهتمام است.

به گزارش خبرگزلری حوزه از مشهد، معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خراسان در مراسم تجلیل از سرگروه های تبلیغ جهادی حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه سلیمانیه با اشاره به حکم انتصاب مقام معظم رهبری برای شورای عالی حوزه علمیه خراسان، گفت: امر تبلیغ در این حکم بسیار مهم جلوه داده شده و به همین علت مورد اهتمام قرار گرفته است.

وی افزود: یک تبلیغ باید در زبان، روش و تاثیرگذاری مورد توجه بوده و برای مخاطب نتیجه بخش باشد.

حجت الاسلام فردوسی پور با بیان اینکه مدیریت تبلیغ در حوزه علمیه خراسان به معاونت تبلیغ ارتقا یافته است، اظهار کرد: این امر نشان دهنده توجه جدی مسئولان این حوزه به مسئله تبلیغ است.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خراسان، با اشاره به حضور بیش از 140 خواهر مبلغ این حوزه در ایام اربعین در کشور عراق ابراز کرد: تبلیغ جهادی در ایام اربعین و دهه آخر صفر، نتیجه های بسیار خوبی داشته و برای نخستین بار از سوی حوزه علمیه خراسان به صورت متمرکز انجام شد.

وی به حمایت تبلیغی از گروه های جهادی تاپایان سال در سه مرحله دیگر نیز خبر داد و اظهار کرد: اعزام مبلغان به مراکز دانشگاهی به منظور مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن از کارهایی است که درحال ثبت نام هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین فردوسی پور اضافه کرد: حمایت از گروه های جهادی مدارس با همکاری آموزش و پرورش به صورت جدی در حال انجام است که حدود 40 گروه خارج از مدارس علمیه ساماندهی شده تا در همه امور، مکان ها و ظرفیت های مورد نیاز تبلیغی استان حاضر شوند.

وی اضافه کرد: صدگروه نیز در مدارس علمیه تشکیل و ساماندهی شده تا نسبت به تامین نیازمندی های تبلیغی در ظرفیت های استان فعالیت کنند که یکی از این امور مربوط به مدارس امین می باشد که امیدواریم این امر به زودی کاربردی شود.

وی ایجاد روحیه نشاط، تقویت روحیه تبلیغ، شناسایی استعدادها، تربیت مدیران اجرایی قوی برای آینده کشور، رفع مشکلات تبلیغی و ... را از اهداف ایجاد گروه های جهادی عنوان و خاطرنشان کرد: چشم انداز تبلیغ نیز اموری مانند جذب و تربیت طلاب با انگیزه به منظور تربیت نیرو برای نظام اسلامی، تقویت نیروهای بیرون از مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، ایجاد شبکه ای قوی بین نیروهای تبلیغی، شناسایی استعدادهای درخشان تا با تاثیر گذاری و عملکرد خوب خود نسبت به جذب دانش آموزان اقدام کنند و... را شامل می شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خراسان اظهار کردد: با این هم افزایی حوزویان برای اجرای منویات رهبری امیدواریم به اهداف مورد نظر دست یافته و به چشم انداز آینده برسیم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha