پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر این که روحانیون باید جبهه دینی فضای مجازی را تقویت کنند، گفت: بی تردید تقویت باورهای دینی مردم جامعه اسلامی به ویژه نسل نوجوان و جوان، محکمترین سد در برابر نفوذ دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام علی خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهارداشت: دشمنان نظام اسلامی امروز از تمام ابزارهای ممکن از جمله ماهواره و فضای مجازی نهایت استفاده را برای ضربه زدن به فرهنگ دینی ما می کنند، در این راستا جامعه اسلامی نیز برای مقابله با دشمنان نیاز به مستحکم تر کردن جبهه دینی خود دارد.

وی تاکید کرد: باید مسائل دینی و مذهبی به‌ صورت کارشناسی و دقیق از سوی مبلغان و روحانیان برای مردم تبیین و نهادینه شود تا با فضایی که دشمنان نظام اسلامی ایجاد کرده اند، بتوان مقابله کرد.

حجت الاسلام خادمی افزود: اگر فرزندان از ابتدای دوره بلوغ با مسائل دینی و مذهبی آشنا و آموزه های دینی برای آنها تبیین و نهادینه شود، حتی با وجود هجمه های گسترده دشمنان نظام اسلامی و انقلاب در مسیر نفوذ و ایجاد شبهات بین نسل نوجوان و جوان، باز هم جوانان ما مقید به دین اسلام و انقلاب خواهند بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای برگزاری در ایام الله دهه فجر گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در این ایام از ویژه برنامه‌های این اداره کل برای برگزاری در این ایام است.

وی با بیان اینکه محافل انس با قرآن کریم بیشترین تأثیر را در ایجاد فضای قرآنی جامعه اسلامی دارد، اظهار داشت: این نهاد به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی، در طول سال و در ایام های مناسبتی مختلف ملی و مذهبی، با دعوت از قاریان بین المللی و ملی، حافظان قرآن محافل انس با قرآن کریم را برگزار می کند.

حجت الاسلام خادمی، قرآن را کتاب روشنگری و هدایت بشر به سوی تعالی، سعادت و پیشرفت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای ایجاد انس با قرآن کریم در میان اقشار جامعه، برگزاری محافل قرآنی و فرهنگ سازی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha