جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام گفت: لازمه داشتن ایمان قوی و استوار، پالایش باورهای عقیدتی از شبهات مسموم و توجه به عوامل ایمان افزاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار اعضای شورای فرماندهی لشگر17 عملیاتی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: دین اسلام یک دین زنده و پویا است و در اقتضائات مختلف می تواند برنامه ارائه بدهد و باید مواظب بود که دشمنان نتوانند با شبهات خود فضا را مسموم کنند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: باید همیشه مراقب حرم و حریم اهل بیت(ع) باشیم و هر مدافع حرمی باید از مکتب اهل بیت(ع) که در قم است درس دینداری بیاموزد.
امام جمعه قم با تبیین برکات حوزه های علمیه در تربیت مدافعان مکتب اهل بیت(ع) و اسلام خاطر نشان کرد: شهید آیت الله شیخ نمر از تربیت شدگان این مکتب بود که توانست در مقابل وهابیت خبیث ایستادگی کند و به درجه رفیع شهادت برسد.
وی اظهار داشت: مدافعان حرم و حریم اهل بیت(ع) باید فعالیت های معارفی داشته باشند و با ایمانی استوار به حرکت خود ادامه بدهند چرا که ایمان کامل می تواند ایستادگی، شهامت و شجاعت را تا انتهای مسیر بدون خدشه ای نگه دارد.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه گفت: زمانی که ایمان انسان قوی باشد تند بادها در وی اثری نخواهند داشت که لازمه این کار پالایش باورها از شبهات و توجه به عوامل ایمان افزاست.
تولیت حرم کریمه اهل بیت(ع) با تاکید بر انجام فعالیت های معارفی و امور حسنه خاطر نشان کرد: انجام عمل صالح، خیرات، وجود فرزندان صالح و اثرات علمی از چیز هایی است که با فوت یک شخص از بین نخواهد رفت و پرونده اعمال آن شخص بسته نخواهد شد و به عنوان یک صدقه جاریه به یادگار خواهد ماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha