سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دبیر همایش کتاب سال حوزه

حوزه/ دبیر همایش کتاب سال حوزه از پایان ارزیابی تفصیلی ۹۰ درصد آثار رسیده به دبیرخانه همایش خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی حقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، اظهار داشت: پس از ارزیابی اولیه آثار در هیئت‌های شانزده‌گانه همایش، 30 درصد آثار موفق به راه‌یابی به مرحله دوم داوری‌ شدند.

وی افزود: بیش از 600 ارزیابی بر روی آثار راه یافته به مرحله دوم داوری انجام شده است و تاکنون 90 درصد این ارزیابی‌ها به پایان رسیده و نتایج آن در حال بررسی است.

دبیر همایش کتاب سال حوزه در ادامه بیان داشت: به زودی جلسات هیئت‌های نهایی داوری هر گروه برگزار می‌شود و آثاری که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند به عنوان آثار «کاندیدای برگزیدگی» به شورای علمی همایش معرفی می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حقی افزود: آثار معرفی شده به شورای علمی، طی جلسات مختلف که از آذرماه تشکیل شده اند، مورد بررسی قرار گرفته و برگزیدگان نهایی تعیین می‌شوند.

دبیر همایش کتاب سال حوزه بیان داشت: همایش معرفی برترین آثار مکتوب حوزه‌های علمیه سراسر کشور و تجلیل از صاحبان آثار هفتم بهمن ماه در شهر قم برگزار می‌شود.

وی افزود: دراین مراسم که با حضور اندیشمندان، استادان عالیقدر و فرهیختگان حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود، یکی از مراجع عظام تقلید سخنرانی می کنند.

لازم به ذکر است: مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان هجدهمین همایش کتاب سال حوزه روز پنجشنبه 7 بهمن ماه 95 از ساعت 9 تا12 صبح در سالن همایش مدرسه امام کاظم (ع) شهر قم برگزار می شود.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha