پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری / دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان پیوستن ژنرال راحیل شریف به ائتلاف نظامی عربستان را محکوم کرده و خواستار استعفای سریع او شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان از پیوستن  ژنرال راحیل شریف فرمانده سابق ارتش پاکستان به ائتلاف نظامی عربستان موسوم به «ائتلاف اسلامی مبارزه با تروریسم» به شدت انتقاد کرده و اعلام کرد که او به خاطر ریال سعودی، اعتبار و افتخار پاکستان را به خطر انداخته و حاضر به پذیرش شغلی در اتحاد نظامی ضداسلامی عربستان سعودی شده است.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: سلطنت آل سعود همیشه دوست و هم‌پیمان آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است. پادشاهی سعودی با ایدئولوژی‌های متعصبانه و افراط‌گرایانه‌اش همیشه بذر تفرقه و نفرت در میان مسلمانان پاشیده است.

وی افزود: رژیم سعودی حاضر به اذهان این مسئله نیست اما در حقیقت عدم شمول برخی از کشورهای مهم مسلمان در ائتلاف عربستان خودش ثابت کننده این حقیقت است که عربستان سعودی به دنبال ایجاد تفرقه و فرقه‌گرایی در میان مسلمانان است. اگر این ائتلاف به دنبال دفاع از مسلمانان بود باید چاره‌ای برای آزادسازی مسلمانان کشمیر و فلسطین پیدا می‌کرد نه اینکه در برابر مشکلات مسلمانان این کشورها ساکت بماند.

حجت الاسلام والمسلمین رجا ناصر در ادامه گفت: سیاست خارجی پاکستان نقش واسطه میان کشورها ایفاء کرده و مشارکت در این ائتلاف به هدف جانبداری از یک طرف بوده و به مثابه انحراف از سیاست خارجی خنثی و اصولی پاکستان می‌باشد. ژنرال راحیل شریف به خوبی می‌داند که خدمت به هر کشور دیگری نه تنها مخالف قوانین بلکه برخلاف وفاداری و میهن‌دوستی بوده و تهدیدی برای امنیت ملی پاکستان محسوب می‌شود. او باید برای نجات پاکستان برای تبدیل شدن به لانه داعش از این مقام استعفاء دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha