جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از شخصیت های مبارز و خستگی ناپذیر قبل از انقلاب و از شخصیت های پرتلاش بعد از پیروزی به ویژه دوران دفاع مقدس است که نقش اثر گذار ایشان در پیروزی در دوران جنگ بر کسی پوشیده نیست و نمی توان فراموش کرد.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری امشب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی، مجاهد خستگی ناپذیر چه قبل و بعد از انقلاب از یاران دیرین امام و رهبری معظم انقلاب بود و برای تحقق اسلام و پیروی انقلاب مجاهدت کرد و در دوران ستم شاهی زندان ها و شکنجه ها به جان خرید تا به نتیجه برسد و به رسالت اصلی اش عمل کند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران پس از انقلاب و دفاع مقدس از چهره های بارز و برجسته دوران جنگ بود و نقش بزرگی در پیروزی رزمندگان اسلام ایفا کرد و در عرصه هایی که مسئولیت داشت توانست به خوبی از عهده وظایف و مسئولیت های خود خارج شود.

امام جمعه قم با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی ، اظهارداشت: بدون تردید همگان پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را شنیدیم این پیام نشان از عمق ارتباط شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی با رهبر فرزانه انقلاب دارد، امیدوارم ملت ما و همه ارادت مندان به این مجاهد خستگی ناپذیر و همه انقلابیون نسبت به ارتحال ایشان زمینه را برای همدلی، برای وحدت فراهم کند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: جامعه ما امروز بیش از هر چیزی به وحدت، همدلی، یکپارچکی نیاز دارد و این شخصیت های بزرگ می توانند الگوی شایسته ای برای نسل جوان ما باشند تا در مقابل طاغوت و دشمن ایستادگی کرده و استقامت کنیم.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: امروز همه می دانیم که در مقابل ابرقدرت ها  و تنها راه مقابله با آنان ایستادگی و مقاومت است بطوریکه شرط موفقیت ما مبارزه و عدم سازش با دشمن خواهد بود.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha