پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی

حوزه / آیت الله هاشمی رفسنجانی از پیشتازان حرکت انقلاب اسلامی در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی بود و عمر پر برکت خود را در راه ترویج اسلام، مکتب تشیع، آرمان های امام خمینی(ره) و اهداف رهبر معظم انقلاب سپری کردند.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از ایلام، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به این شرح است:

خبر ارتحال عالم نستوه، مبارز خستگی ناپذیر، یار دیرین امام و رهبری ، آیت الله حاج شیخ علی اکبر هاشمی رفسنجانی بسیار جانسوز و حزین بود.

این یارانقلاب همواره در طول عمر خویش ستونی برای انقلاب و سرداری برای سازندگی بود و پیوسته در صف مقدم برای دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی قرار داشت.

ایشان که از پیشتازان حرکت انقلاب اسلامی در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی بودند و عمر پر برکت خود را در راه ترویج اسلام، مکتب تشیع، آرمان های امام خمینی(ره) و اهداف رهبر معظم انقلاب سپری کردند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پس از انقلاب با قبول مسئولیت‌های مختلف نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشتند و خدمات ارزنده ‌ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کردند.

اینجانب درگذشت این فقید سعید را به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت گفته و غفران و مزید رحمت الهی را برای آن مرحوم مسالت می‌نمایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha