جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی جزایری -آیت الله هاشمی رفسنجانی

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری، در پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفته و تصریح کرد: ایشان که از پیشگامان و خدمتگزاران راستین انقلاب، نظام و مردم بودند و در اندیشه و عمل پیوندی ناگسستنی میان سیاست و دیانت برقرار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در این پیام تسلیت، آورده است: درگذشت جان‌سوز مجاهد نستوه، سیاستمدار روشن‌بین، یار دیرین امام و رهبری، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که از پیشگامان و خدمتگزاران راستین انقلاب، نظام و مردم بودند و همه عمر شریف خود را وقف اسلام و آبادانی ایران اسلامی در همه عرصه‌ها نمودند و در اندیشه و عمل پیوندی ناگسستنی میان سیاست و دیانت برقرار نمودند، بسی سنگین و خسارت‌بار است.

این مصیبت بزرگ را به همه دوستداران فضیلت و مجاهدت، ملت شریف ایران به‌خصوص مقام معظم رهبری و خانواده بزرگوارشان تسلیت عرض نموده و از خداوند آمرزنده مهربان برای شادی و مغفرت روح آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه و برای همه بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha