شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله هاشمی رفسنجانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در اصفهان، در پیام تسلیتی، آیت الله آقای هاشمی رفسنجان را یار دیرین انقلاب و حضرت امام خمینی (ره) و رفیق دیرین و همسنگر رهبر معظم انقلاب خواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استانٰ اصفهان،  طی پیامی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی راتسلیت گفت.

در این پیام آمده است : خبر رحلت آیت الله آقای هاشمی رفسنجانی، یار همیشگی انقلاب و امام خمینی (ره) و رفیق دیرین و همسنگر رهبر معظم انقلاب موجب تالم و تاثر گردید. ایشان از دوران جوانی با پیوستن به نهضت اسلامی امام خمینی (ره) راه مبارزه با رژیم طاغوت را در پیش گرفت و در این راه رنج و محنت بسیاری را متحمل شد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان  در پیام تسلیت خود تصریح کرده است:  پس از پیروزی انقلاب در دوران دفاع مقدس و پس از آن در دوران سازندگی نیز نقش کلیدی داشتند و با قبول مسئولیت های مهم و خدمات شایان  نقش محوری ایشان در عرصه های مختلف همچون ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز مجلس خبرگان رهبری، هوایدا است .

امید است ‌که نیم قرن رنج و کوشش خالصانه ایشان ره‌توشه خوبی برای لقای خدای سبحان باشد.

اینجانب رحلت آن مرحوم مغفور را به مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای، مراجع معظم تقلید، حوزه های علیمه، ملت شریف ایران و بازماندگان، تسلیت گفته و از خداوند متعال رحمت و غفران واسعه الهی را برای ایشان مسالت دارم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha