جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: حضرت معصومه ( س) از راویان حدیث و خواهر حضرت امام رضا(ع) بود و درباره بزرگواری آن بانو همین اندازه بس که روایات زیادی از معصومین(ع) در باب شان و مقام آن حضرت عنوان شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای موسسه خیریه رهروان فضیلت، ضمن تسلیت رحلت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفتند: مرحوم آیت الله هاشمی از شخصیت هایی بود که برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی تلاش های  فروان کردند  و  برای اعتلای انقلاب و نظام  مشکلات سخت ورنج های بسیاری را متحمل شده اند.

این مرجع تقلید افزودند: مردم انقلابی ایران خدمات مرحوم آیت الله هاشمی را فراموش نخواهند کرد و با حضور خود در تشیع آن مرحوم تمام برنامه های دشمنان و فرصت طلبان را خنثی  و اجازه نخواهند داد مخالفان و معاندین از این برنامه به نفع اهداف خود سوء استفاده کنند.

 ایشان در ادامه با اشاره به وفات حضرت معصومه(ص) گفتند: این بانوی باعظمت از راویان حدیث و خواهر حضرت امام رضا(ع) بود و درباره بزرگواری آن بانو  همین اندازه بس که روایات زیادی از معصومین(ع) در باب شان و مقام آن حضرت عنوان شده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه شهر قم به خاطر حضورآن حضرت فاطمه معصومه(ص) به جایگاه بالایی رسیده و در ادامه راه حوادثی مانند 19دی باعث شکوفایی بیشتر این شهر شده افزودند: نباید حوادثی تاثیرگذار که در پیروزی و به وجود آمدن انقلاب نقش اساسی داشته است را از یاد برد.

 معظم له در پایان بیان داشتند: مردم قم در آن زمان با حضور در بیوت مراجع عظام تقلید موجب شروع حماسه 19 دی شدند و با حضور  مردم در میدان شهداء عوامل رژیم آنها را به شهادت رساندند و با حماسه های متعدد مردم باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha