شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علوم انسانی

حوزه/ هم اندیشی مربیان اخلاق موسسه آموزش عالی علوم انسانی جامعه المصطفی(ص) و مراسم اعطای احکام ایشان، با حضور تعدادی از اساتید اخلاق جامعه المصطفی(ص) و در سالن جلسات موسسه آموزش عالی علوم انسانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، هم اندیشی اساتید اخلاق موسسه آموزش عالی علوم انسانی جامعه المصطفی(ص) به منظور عملیاتی سازی نظام نامه تربیتی المصطفی و احصاء راهکارهای متعدد پیاده سازی بایسته های اخلاقی میان طلاب و دانش پژوهان برگزار شد.

گفتنی است؛ با توجه به اثر بخشی طلاب و دانش پژوهان جامعه المصطفی(ص) در جامعه هدف، راه کارهای ارتقاء بعد معنوی و تقوایی طلاب که خود کمکی بر ارتقاء بعد دانشی است، یکی از مهمترین رویکردهای این جلسه بود.

تأکید بر بایسته های تربیتی نظام نامه اخلاقی و تربیت طلاب مهذب و مسلط به ابعاد دانشی و پژوهشی یکی دیگر از رویکردهای این هم اندیشی بود، تا طلاب جامعه المصطفی(ص) در مقاطع مختلف تحصیلی، ضمن تسلط به ابعاد علمی، آراسته به اخلاق اسلامی باشند.

در پایان این جلسه بر تعمیق هرچه بیشتر تعاملات و ارتباطات عاطفی اساتید اخلاق و طلاب و دانش پژوهان جامعه المصطفی(ص) ، به منظور پیمایش هرچه مستحکم تر اهداف اخلاقی جامعه المصطفی(ص)  تأکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha