جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 آیت الله دستغیب

حوزه/ در پی ارتحال مبارز نستوه، آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله سید علی اصغر دستغیب عضو خبرگان رهبری و تولیت معظم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب عضو خبرگان رهبری و تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) طی صدور پیامی، ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

عضو خبرگان رهبری در این پیام آورده است: ارتحال مبارز نستوه، آیت الله هاشمی رفسنجانی که از قدیمی ترین یاران امام راحل عظیم الشأن و همرزم و همگام مقام معظّم رهبریبودند موجب تأثّر و تأسّف شدید گردید.

آیت الله دستغیب بیان کرد: آن فقید سعید عمر با برکت خود را چه در سال های مبارزه با رژیم ستم شاهی و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در راه اعتلای اسلام و نظام مقدّس جمهوری اسلامی گذرانید و اکنون به امام و مقتدای خود پیوسته و اجر مجاهدات و تحمّل شدائد در راه خدا را خواهد یافت.

وی در پایان این پیام گفت: اینجانب فقدان این شخصیّت ارزشمند را به محضر مبارک رهبر معظّم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای و حوزه های علمیّه سراسر کشور و مردم قدر شناس و باوفای ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.

انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha