شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله مقتدایی/  آیت الله هاشمی

حوزه/ قائم مقام جامعه مدرسین با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب عشق می ورزید، گفت: ایشان در موارد متعددی تصریح می کرد که بهتر و صالح تر از حضرت آیت الله خامنه ای برای رهبری نداریم.

آیت الله مرتضی مقتدایی قائم مقام جامعه مدرسین و دبیردوم شورای عالی حوزه های علمیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: فقدان حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی خسارت بزرگی برای اسلام، انقلاب و جامعه است.

قائم مقام جامعه مدرسین با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، تصریح کرد: ایشان همچنین از مبارزین سرسخت و مداوم و از یاران و حامیان دیرین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به شمار می رفت.

دبیردوم شورای عالی حوزه با اشاره به سوابق مبارزات آیت الله هاشمی رفسنجانی در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مبارزات ایشان با رژیم منحوس پهلوی به حدی بود که بارها زندان رفت و شکنجه شد اما با کمال مقاومت، شهامت و شجاعت راه مبارزه را ادامه داد.

آیت الله مقتدایی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از پیروزی انقلاب با تمام وجود در خدمت انقلاب، اسلام، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود، ابراز داشت: ایشان همواره بعد از رحلت امام راحل از مقام معظم رهبری حمایت می کردند و حقیقتا دوست، رفیق صمیمی، همراه و همکار با رهبر معظم انقلاب بودند.

وی با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب عشق می ورزید، اظهار داشت: ایشان در موارد متعددی تصریح می کرد که بهتر و صالح تر از حضرت آیت الله خامنه ای برای رهبری نداریم.

عضو خبرگان رهبری سه شاخصه مهم آیت الله هاشمی رفسنجانی را تلاش، اخلاص و دلسوزی برای انقلاب عنوان کرد و گفت: ایشان خالصانه، با تمام وجود و دلسوزی برای نظام و اسلام فعالیت می کرد.

آیت الله مقتدایی با بیان اینکه آیت الله هاشمی بعد از پیروزی انقلاب در منصب های مختلفی به ایفای مسئولیت پرداخت، اظهار داشت: ایشان هر منصبی را که می پذیرفت به نحو کامل آن را انجام می داد.

وی در پایان با آرزوی مغفرت و رحمت الهی برای آیت الله هاشمی رفسنجانی، خاطرنشان کرد: خداوند ایشان را رحمت کند و با پرونده و نامه عمل بسیار خوب به ملاقات پروردگار نائل شد و ان شاء الله اجر و پاداش خود را در پیشگاه عدل الهی مشاهده خواهد کرد.

انتهای پیام/313/33

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha