سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
روح الله مختاری - مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان

حوزه/ مدير حوزه علميه هرمزگان گفت: آيت الله هاشمى شخصيتى کم نظير و مجاهدى دلسوز بود که در طوفان ها جلوى لغزش بسيارى را مى گرفت.

حجت الاسلام و المسلمين روح الله مختارى در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» از هرمزگان ،بيان داشت: آيت الله هاشمى رفسنجانى يار ديرين امام خمينى (ره) و همراه هميشگى مقام معظم رهبرى (مدظلعه العالى)بود که در تمام برهه هاى حساس نظام  در کنار رهبرى ايستاد و او را تنها نگذاشت.

وى افزود: در سال هاى متمادى بعد از رحلت حضرت امام خمينى (ره) برخی سعى داشتند اين عالم بزرگوار را در نقطه ى مقابل رهبرى نشان دهند و با بزرگ کردن اختلافات کوچک باعث تزلزل نظام شوند، ولى با هوشيارى آيت الله رفسنجانى و مقام معظم رهبرى نتوانستند اورا از انقلاب و نظام جدا سازند.

حجت الاسلام مختارى خاطرنشان کرد: آيت الله هاشمى رفسنجانى براى استقرار و اعتلاى نظام اسلامى متحمل رنج و سختى هاى بسيار شده است و مجاهدت ها و خدمات او به كشور از ياد ملت ايران نخواهد رفت و هيچ گاه به فراموشى سپرده نخواهد شد.

مدير حوزه علميه هرمزگان در پايان ضايعه ى درگذشت يار صديق امام و همراه هميشه در صحنه ى رهبرى را به محضر امام امت ، رهبرى معزز و ملت ايران  تسليت گفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha